Geplaatst: 10 oktober 2018 (bewerkt) 20 uur geleden, Sandertju zei: Deelnemer: Dexist - Weet wel dat Dexist niet bestaat als mogelijke dader, dit is nog steeds Kwalix. Bewerkt: 10 oktober 2018 door Dexist Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites
Geplaatst: 10 oktober 2018 Ik kan het tegendeel niet bewijzen! Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites
Geplaatst: 10 oktober 2018 Ik kan het tegendeel niet bewijzen. @Platypus volgende. (misschien handig om altijd de volgende te taggen?) Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites
Geplaatst: 10 oktober 2018 Ik kan het tegendeel niet bewijzen. @Dexist is de volgende. Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites
Geplaatst: 10 oktober 2018 (bewerkt) TegenDeel Bewezen! Bewerkt: 10 oktober 2018 door Dexist Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites
Geplaatst: 12 oktober 2018 Gerucht Locatie: Armadillo Saloon Wapen: Vuisten Deelnemer: Nyltje Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites
Geplaatst: 12 oktober 2018 Ik kan het tegendeel niet bewijzen. @Nyltje Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites
Geplaatst: 12 oktober 2018 Tegendeel bewezen! @Bassieboy35 de taak om een gerucht te verspreiden. Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites
Geplaatst: 12 oktober 2018 Gerucht: Plaats: Mason's Bridge Wapen: High Power Pistol Deelnemer: FrankyFourFingers Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites
Geplaatst: 12 oktober 2018 Tegendeel bewezen! Gerucht: Plaats: Tanner's Span Wapen: Hunting Knife Deelnemer: Sandertju Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites
Geplaatst: 12 oktober 2018 Tegendeel bewezen! Gerucht: Plaats: Armadillo's Saloon Wapen: Tomahawk Deelnemer: FrankyFourFingers Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites
Geplaatst: 12 oktober 2018 Ik kan geen tegendeel bewijzen Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites
Geplaatst: 13 oktober 2018 @Sandertju Jij bent aan de beurt. Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites
Geplaatst: 13 oktober 2018 Aangezien Sandertju niet heeft gereageerd op dit topic of mijn pb val ik in. (Strike 1 out of 3) Tegendeel bewezen. De beurt om een gerucht te verspreiden gaat naar @Dexist. Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites
Geplaatst: 13 oktober 2018 Gerucht Locatie: Bearclaw Camp Wapen: High Power Pistol Deelnemer: Kwalix Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites