Jump to content

Kwartetten! - Speltopic


Niked

Recommended Posts

  • Reacties 75
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dexist

    16

  • Nyltje

    16

  • SpacyColours

    13

  • Bassieboy35

    12

Zojuist, SpacyColours zei:

Gefeliciteerd, Dexist! Goed gespeeld. :Y

 

@Skullz-000 Bedankt voor de goede organisatie, het was leuk! :)

Dank! Bij mijn laatste kwartet heb ik wel geluk gehad. 2x 50% kans dat de kaart goed was.

 

Goede organisatie inderdaad, was leuk om mee te doen, en te winnen! 

Link to comment
Delen op andere websites

Untitled-1.png

 

Hier zijn we dan. Na enkele weken zijn we klaar met kwartetten en weten we eindelijk wie er gewonnen heeft! 

Helaas hebben we halverwege het spel van Phoenyxar en iets later ook van BassieBoy35 afscheid moeten nemen. Eens de eerste 2 deelnemers afvielen was het afwachten wie de beste gokker zou zijn en ook met de 50XP mocht gaan lopen. Dexist deed op het einde een kleine spurt en haalden zo nog 2 extra kwartetten in huis tot grote ergernis van Nyltje, die plots al zijn kaarten zag verdwijnen. 

 

In totaal waren er 6 kwartetten, waarvan 1 verzameld is door Nyltje waarmee hij op de derde plaats eindigt en dus naar huis gaat met 30XP. Op de tweede plaats verschijnt SpacyColours, die als eerste een kwartet in huis haalde. Later in het spel heeft hij ook nog het kwartet "GTAForum.nl - interfaces" in huis gehaald waardoor hij met één kwartet meer dan Nyltje op de 2de plek eindigt en beloond wordt met 40XP. Dan blijft er enkel nog onze winnaar over, die met 3 behaalde kwartetten zich de 'kwartetmeester' mag noemen. Gefeliciteerd, Dexist! Ook jouw 50XP wordt zo snel mogelijk bij je geleverd. Voor 23:59 besteld, morgen in huis. 

 

Spoiler

kwartet.png

 

Elke deelnemer die niet in de top 3 is geëindigd mag in de komende dagen zijn/haar 20XP verwachten. Dan rest er mij enkel nog jullie te danken om deel te nemen en hopelijk zien we jullie namen nog vaker passeren in (mogelijke) toekomstige contests. 

 

Dit topic mag verder gebruikt worden als reactietopic voor wie dat wenst. :) 

 

Link to comment
Delen op andere websites

1 uur geleden, Dexist zei:

Dank! Bij mijn laatste kwartet heb ik wel geluk gehad. 2x 50% kans dat de kaart goed was.

Dat had ik toen ook met mijn gok, @SpacyColours of jij had de kaart. Helaas kreeg jij het geluk.

 

1 uur geleden, Dexist zei:

Bedankt voor het zware werk @Nyltje :engel:

 

 

5xp voor de moeite? 

 

Was een leuk spelletje, bedankt @Skullz-000!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...