GTAGames.nl
PrioX

Praat hier over gezellige feestonderwerpen - 15 jaar GTAGames.nl editie

24 berichten in dit onderwerp

12 minuten geleden, indo1991 zei:

Klopt hahahaha helaas had ik geen printer,had aleen de oude pc 😂 in de woonkamer. En de ps2 op me slaapkamer. 

En dan leerde je de cheats uit je hoofd😂

Ik mis die tijden wel.

Nu is het wel handig hebben we een smartphone,youtube eb geen pc meer nodig.

Alles is ook makkelijker.

Klopt. Alles gaat eigenlijk zo snel als je er over nadenkt. Soms hoor ik iemand nostalgisch praten en dan denk ik in eens van ója, dat heb ik ook mee gemaakt :D 

Persoonlijk ben ik er wel blij mee hoor. Misschien hoor ik iedereen boven de 50 wel klagen (vroeger deed men dat nog allemaal zelf, met de hand! Nu wordt het voor je gedaan!) , maar ik vind het heulemoal mooi. :D 

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites
GTAGames.nl
1 minuut geleden, NicolaB zei:

Klopt. Alles gaat eigenlijk zo snel als je er over nadenkt. Soms hoor ik iemand nostalgisch praten en dan denk ik in eens van ója, dat heb ik ook mee gemaakt :D 

Persoonlijk ben ik er wel blij mee hoor. Misschien hoor ik iedereen boven de 50 wel klagen (vroeger deed men dat nog allemaal zelf, met de hand! Nu wordt het voor je gedaan!) , maar ik vind het heulemoal mooi. :D 

En we zijn ook van de oude generatie😂hier al 27 jaar haha. 

Sinds gta 2 was ik al een fan maar sinds gta 3 ging een wereld voor me open.

En door gta heb k ook engels geleerd

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites
4 uur geleden, indo1991 zei:

En we zijn ook van de oude generatie😂hier al 27 jaar haha. 

Sinds gta 2 was ik al een fan maar sinds gta 3 ging een wereld voor me open.

En door gta heb k ook engels geleerd

Ja me2, ik kom ook uit 1991 (moet nog 27 worden :D ). Bij mij begon GTA ook bij GTA2 (gek genoeg niet bij GTA1).

And Remember... ^^

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

15 jaar, dat is zeker een feestje waard! Gefeliciteerd GTAGames! :D

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Gefeliciteerd allen! Still going strong zie ik :D

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites
Op 1-10-2018 om 18:04, .Sharingan zei:

Van sommigen kreeg ik gewoon kriebels. Gek wat nostalgie met je doet bij het ouder worden.

Ben geregistreerd in jan 2006 en sindsdien ook altijd actief geweest. Dat was destijds echt een dingetje. Registratie na 2005 betekende dat je niet bij de "oude garde" hoorde. Voor mij scheelde dat 19 dagen :7 Nog altijd bestempel ik mezelf niet als "oude garde". Grappig genoeg zijn mensen die in 2005 geregistreerd zijn en daarna lange tijd (soms jaren) niet actief, volgens henzelf wel oude garde. 

Maar de "summer of 2006" heb ik wel "prominent" meegemaakt. Qua sfeer de leukste periode op dit forum voor mij. Niet zozeer vanwege activiteit, want die was minder dan in bijv 2008, maar wel wat betreft saamhorigheid. Weinig groepjes, en al helemaal niet die zich afzonderde. En een enorme ambitieuze drang voor promoties, oa met @Svenie,@SummerBase, @Typhoon, @Flying Dutchman, @Bling en heel wat anderen. Leidde trouwens ook vaak tot enorm kinderachtig gedrag. Bijv boosheid als mensen aan het typen waren en iemand anders was sneller (moest je kijken of iemand schuin gedrukt was en zo ja, was het "not Done" om ook te gaan typen). Crewlikkers, destijds populair woord. Terugkijkend schaam ik me gewoon voor sommige (best wel veel eigenlijk) reacties van mij :7 Maar hé, we waren jong en onbezonnen. :puh: 

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

@Dutchy3010 Echt leuk om te lezen wat nog voor mijn registratie allemaal gebeurde. Meer verhaaltjes! :eten:

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites
Op 10/2/2018 om 23:12, NicolaB zei:

Ja me2, ik kom ook uit 1991 (moet nog 27 worden :D ). Bij mij begon GTA ook bij GTA2 (gek genoeg niet bij GTA1).

And Remember... ^^

Ah GTA 2 was ook mijn eerste gta! Met de tank rondrijden en chaos veroorzaken deed ik meestal :D Verder snapte ik toen ook niet echt wat ik in het spel moest doen :bonk:. Daarna GTA SA bij een vriend gedaan en GTA 3 meegekregen en was ik verkocht.

Bewerkt: door Dexist

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites
14 minuten geleden, Dexist zei:

Ah GTA 2 was ook mijn eerste gta! Met de tank rondrijden en chaos veroorzaken deed ik meestal :D Verder snapte ik toen ook niet echt wat ik in het spel moest doen :bonk:. Daarna GTA SA bij een vriend gedaan en GTA 3 meegekregen en was ik verkocht.

Haha herkenbaar, maar mijn eerste GTA was San Andreas. Steeds 10.000$ proberen te krijgen zodat ik het spel kon opslaan. :7 Steeds de pc aan laten staan enzo. Uiteindelijk was m'n record in de 8.000$. Toen ik er uiteindelijk achterkwam (weken later) dat je in de rode marker moest stappen. Woaaaah. Besef dat ik het geld kreeg van characters. Dus echt 8$ per keer ofzo, en hoeren hadden natuurlijk rond de 20-50$.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om te kunnen reageren

Een account aanmaken

Registreer je voor een eigen account. Het is snel en makkelijk!

Nu registreren

Inloggen

Heb je al een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Recent actief   0 leden

Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.