GTAGames.nl
Sandertju

GTA Online meeting op de Xbox One

4 berichten in dit onderwerp

Online party time!!! :dans: whoop-whoop!!!

Zaterdag 6 Oktober gaan wij samen online een feesie bouwen. kom je ook?

Hoe, waar en wat we gaan doen hebben we nog niet concreet. We kunnen bijvoorbeeld feesten in een nightclub, of die andere club..., op de pier allemaal in de achtbaan en de draaimolen of op een boot.

Heb je leuke ideeën of voorstellen? dresscode? type voertuigen? kom maar op!

Het is feest dus niet skiet'n. Ik zal dit feest streamen op https://mixer.com/sandertju zodat wie er niet bij kan zijn toch lekker met cola en popcorn mee kan kijken.

Wij nodigen je van harte uit. Laat hier je gamertag achter zodat ik je Zaterdag een game invite kan sturen zodat je er bij kunt zijn. Mijn gamertag is Sandertju.

Tot Zaterdag om 20:00 uur. 

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites
GTAGames.nl

Leden die in onze chat aanwezig zijn en de livestream meekijken krijgen ook wat XP! :D 

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites
21 uur geleden, Sandertju zei:

Hoe, waar en wat we gaan doen hebben we nog niet concreet. We kunnen bijvoorbeeld feesten in een nightclub, of die andere club..., op de pier allemaal in de achtbaan en de draaimolen of op een boot.

Het is feest dus niet skiet'n. Ik zal dit feest streamen op https://mixer.com/sandertju zodat wie er niet bij kan zijn toch lekker met cola en popcorn mee kan kijken.

Wij nodigen je van harte uit. Laat hier je gamertag achter zodat ik je Zaterdag een game invite kan sturen zodat je er bij kunt zijn. Mijn gamertag is Sandertju.

Gtahunternl

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites
21 uur geleden, Sandertju zei:

Tot zaterdag😎fcdh070j

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om te kunnen reageren

Een account aanmaken

Registreer je voor een eigen account. Het is snel en makkelijk!

Nu registreren

Inloggen

Heb je al een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Recent actief   0 leden

Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.