Jump to content

Welk GTA-personage zou jij willen zien als protagonist?


PrioX

Recommended Posts

De GTA-serie kent honderden personages, waarvan de protagonisten waarschijnlijk het populairst zijn. Maar dat neemt niet weg dat veel andere personages ook een boeiende achtergrond of bezigheid hebben. Ik ben benieuwd welk personage jij ooit eens als protagonist zou willen zien en waarom? :) 

 

15 jaar GTAGames.nl

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou wel eens een vrouw willen zien als protagonist. Ik denk dat er geen enkele Rockstar game is waarin je als vrouw speelt (die ene missie uit RDRevolver niet meegerekend). Maar het moet dan wel een stoere vrouw zijn die haar handen durft vuilmaken, zoals The Bride uit Kill Bill. Ik denk wel dat R* dat gaat kunnen. :Y

 

Edit: Oeps, topic verkeerd begrepen. Ken Rosenberg kan misschien wel een interessante protagonist zijn. Maar de huidige GTA's spelen zich af in een andere wereld dan de 3D periode, dus dat zal niet gebeuren.

Link to comment
Delen op andere websites

9 uur geleden, Platypus zei:

Ken Rosenberg kan misschien wel een interessante protagonist zijn.

Ik kan me in Ken maar moeilijk een GTA-achtige protagonist zien. Nu, het is perfect mogelijk om daar een verhaal rond te schrijven, het lijkt me alleen een grote uitdaging. The Truth is natuurlijk een voor de hand liggend antwoord, maar recenter denk ik dat Faustin wel een interessant verhaal zou bieden. Uiteindelijk is dat personage een beetje een eerdere belichaming van het idee wat Michael in V was.

Link to comment
Delen op andere websites

17 minuten geleden, Phoenyxar zei:

Ik kan me in Ken maar moeilijk een GTA-achtige protagonist zien. Nu, het is perfect mogelijk om daar een verhaal rond te schrijven, het lijkt me alleen een grote uitdaging.

Ik dacht aan een Better Call Saul-achtig verhaal, maar dat past misschien niet echt bij GTA. En zoals je zei, is Ken waarschijnlijk niet echt passend voor een GTA protagonist, ik zie hem niet echt moorden plegen. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

18 uur geleden, FrankyFourFingers zei:

Wu Zi Mu.

Haha, de hele tijd zwart beeld. Het verhaal moet dan wel heel sterk zijn.

 

Ik zou Packie McReary wel als protagonist willen zien. The rise and fall van de Ierse maffia in LC, broedertwist, connecties met het Torres Cartel en een maffe Joegoslaaf die je beste vriend wordt. En dan een DLC waarin Packie vlucht naar LS, waar hij zijn naam waarmaakt als Ierse killer.

 

Een vrouw zou ik niet zo gauw kiezen. Maar toch zijn er in de verschillende GTA's wel een aantal vrouwen langsgekomen die wapens durven te gebruiken. Het nadeel is weer dat ze vooral dood eindigen (Catalina, Asuka Kasen) of dat ze voor lange tijd in het gevang terecht komen (Elizabeta Torres) Kendl Johnson zou wel een protagonist kunnen zijn; hoewel ze nooit geweld gebruikt in SA, zit ze er wel middenin. Ik zie wel een verhaallijn voor me waarin Cesar Vialpando wordt vermoord door een concurrerende gang, waarna Kendl als een schijnbaar onschuldige weduwe de opdrachtgever opspoort.

Link to comment
Delen op andere websites

Op ‎4‎/‎10‎/‎2018 om 16:58, Guardian1980 zei:

of dat ze voor lange tijd in het gevang terecht komen (Elizabeta Torres)

Maar dat hoeft geen hindernis te zijn voor een verhaal rond Elizabeta in haar jonge jaren. Ik zie het niet snel gebeuren, maar het is niet dat een negatief einde Rockstar al heeft weerhouden om een verhaal rond dat personage te bouwen. Van meerdere protagonisten is het einde ook al gekend.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...