Jump to content
Niked

Gerucht: Bully 2 wordt de volgende Rockstar Games titel!


bully-2-768x432.jpg

 

 

Goed nieuws, want volgens de laatste geruchten zou Bully 2 de volgende Rockstar titel worden! Of daar lijkt het toch op, alleszins. 

 

Volgens Rockstarintel zoekt casting director Jessica Jefferies naar mensen voor een 'nieuwe, nog niet bekendgemaakte videogame van een leidende UK games developer.' De opnames gaan door in de Pinewood Studios, die meestal gebruikt worden door de grotere bedrijven. 

 

De casting calls vermelden dat het gaat om rollen van minderjarigen, meerbepaald tieners. Het project zou daarbij een thriller/drama zijn waar ook harde taal aan te pas komt. Ook opmerkelijk is dat enkele casting calls de woorden ''college professors'' bevatten, waardoor het vermoeden dat dit om Bully 2 gaat alleen maar meer wordt bevestigd. 

 

In het verleden heeft insider Yan2295, die meestal juist is met zijn tweets, al beweerd dat Bully 2 de volgende Rockstar Games titel zou worden na Red Dead Redemption 2.

 

Hoe sta jij tegenover deze mogelijke volgende titel? Een goede of een slechte keuze?

Bron: Rockstarintel

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Bully was een goed spel, het had ook een beetje wat weg van Harry Potter omdat je toch met kinderen te maken hebt en de opdrachten zijn meer kattenkwaad. Een tweede deel zie ik wel zitten en lijkt mij niet onrealistisch, goed overbrugging om GTA Online nog langer uit te melken(?). Ben wel benieuwd op welke termijn dit zou zijn. 

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

4 uur geleden, Bassieboy35 zei:

Bully was een goed spel, het had ook een beetje wat weg van Harry Potter omdat je toch met kinderen te maken hebt en de opdrachten zijn meer kattenkwaad. Een tweede deel zie ik wel zitten en lijkt mij niet onrealistisch, goed overbrugging om GTA Online nog langer uit te melken(?). Ben wel benieuwd op welke termijn dit zou zijn. 

Haha, dat is inderdaad een goeie. Gta wordt volgens mij nog steeds goed verkocht, dus waarom zouden ze. Wel leuk om nu ook de kracht van de andere Rockstar spellen mee te krijgen.

Bewerkt: door Nyltje
Typo

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...