Jump to content

VC wil niet starten vanaf ISO


Little C

Recommended Posts

Hey mensen, vraagje, met een behoorlijke inleiding (ja, achtergrondinfo is altijd welkom, toch?)

 

Mijn ouwe dual core klapte er pas uit, mobo meteen doorgebrand op de socket dus onbruikbaar, en ik moest op eens andere op de kop tikken (financiën zijn nu niet bepaald vloeiend op het moment, anders had ik wel wat nieuws gebouwd volgens mijn specs).

 

Andere pc gekocht, windows 10 stond er al op, en ik dus VC installeren (de ingebakken videokaart is niet IV of V rijp).

 

Nu is de dvd-speler, die uit de oude komt, van oudsher een rumoerig beestje, maar in de oude case was hij opgehangen in rubber, en nou niet. Ik dus van de originele cd een iso getrokken, maar daar wil hij niet van starten.

 

Iemand enig idee hoe dit op te lossen?

 

Alvast dank.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat er een soort beveiliging overheen zit waardoor je echt de cd nodig hebt. Misschien dat er op internet een no cd crack te vinden is?

 

Ik weet ook niet of je een bepaalde error hebt, maar misschien helpt dit filmpje. Hij maakt hier ook een .iso, maar misschien doet hij het net anders dan hoe jij het hebt gedaan en kan het je probleem oplossen.

(vanaf 00:49)

 

Bewerkt: door Nyltje
Link to comment
Delen op andere websites

Is het geen optie om de Steam versie aan te schaffen? Ben je ineens van dat gezeik met die DVD's af. Over een tiental dagen begint (hoogstwaarschijnlijk) de Halloween-sale weer en dan kan je de hele trilogy kopen voor zo'n 7 euro.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...