Jump to content
PrioX

Morgen: Red Dead Redemption 2 Launch Trailer!


medium.314f20e8053027bc5d9aceabb815b0f9.

 

Morgen om 16:00 uur kunnen we weer genieten van een nieuwe, en voorlopig laatste, Red Dead Redemption 2 trailer! Het gaat hier over de Launch Trailer. Rockstar Games bevestigd ook dat het pre-loaden van Red Dead Redemption 2 vrijdag om 18:00 uur mogelijk is voor digitale edities via de Xbox en PlayStation stores. :) 

 

Tot morgen outlaws! 

 

Bron: Rockstar Games op Twitter

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ik snap het punt niet echt van een Launch trailer in feite. Als een game nog niet gehyped is door alles tot aan de release, waarom zou een release-trailer dat wel doen? (Ja, ik besef dat het een speciaal soort trailer is die men gebruikt voor wijdverspreide reclamedoeleinden, maar toch)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

4 uur geleden, .Sharingan zei:

Hoe leuk zou het zijn als Rockstar tegen het eind van het jaar de PC release aankondigt. :v 

Ohhhh, dat er gewoon aan het eind van de trailer een PC logo te zien is naast het xbox en playstation logo. Ik zou echt heel blij zijn om dat te zien! :D:D:D 

 

4 uur geleden, Phoenyxar zei:

Ik snap het punt niet echt van een Launch trailer in feite. Als een game nog niet gehyped is door alles tot aan de release, waarom zou een release-trailer dat wel doen? (Ja, ik besef dat het een speciaal soort trailer is die men gebruikt voor wijdverspreide reclamedoeleinden, maar toch)

Ik denk dat het echt een speciale trailer is voor reclames enzo. Bij zo'n trailer wordt goed nagedacht over het doel.

 

Okal heb ik nog steeds geen zekerheid of ik de game kan gaan spelen (PC), ik ben toch weer hyped voor deze trailer! :D 

 

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...