Jump to content
Niked

Red Dead Redemption 2 steelbook uitgelekt!


steelbook.jpg

 

Eerder vandaag is op Instagram een post verschenen van de steelbook voor Red Dead Redemption 2. De post is ondertussen verwijdert en de oorspronkelijke bron is dus jammer genoeg niet direct duidelijk. Opvallend: er is plaats voor 2 discs! 

 

Mogelijke kleine spoiler: 

Buiten de plaats voor 2 discs zien we de gang opgesplitst tegenover elkaar. Hierdoor weten we dus ook al welke bendeleden voor welke kant kiezen, al is dit niet geheel onverwacht. Dat de vriendschappelijke relatie tussen John en Arthur beter zou zijn dan tussen Arthur en Dutch waren eerder al geruchten over en zagen we ook al 'iets' van in de launch trailer.

 

De steelbook is exclusief beschikbaar voor iedereen die de fysieke Ultimate Edition heeft besteld. Let er wel op dat je voldoende plaats hebt op je console, want Red Dead Redemption 2 neemt 99GB ruimte op de Ps4 en 107GB ruimte op de Xbox One in beslag. Vanaf vandaag is het voor iedereen met een digitale versie al mogelijk om de game te installeren zodat je op 26 oktober direct aan de slag kunt.

 

Bron: Instagram

 

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Er staat dat je het spel al kan installeren.

 

Maar stel dat ik dat nu al doe wat dan ??

 

Dan moet ik nog 5 dagen wachten tot ik kan spelen wat heeft het dan voor zin om al teinstalleren als je toch nog 5 dagen moet wachten tot je kan spelen je kan dan meteen spelen maar goed.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

1 minuut geleden, Pino1982 zei:

Er staat dat je het spel al kan installeren.

 

Maar stel dat ik dat nu al doe wat dan ??

 

Dan moet ik nog 5 dagen wachten tot ik kan spelen wat heeft het dan voor zin om al teinstalleren als je toch nog 5 dagen moet wachten tot je kan spelen je kan dan meteen spelen maar goed.

Aangezien RDR2 redelijk groot is duurt het hoogstwaarschijnlijk enkele uren voordat je kan spelen. 100GB is niet in één uurtje gedownload. Hierdoor heb je hem dus al volledig geïnstalleerd en moet je geen uren meer wachten zodat je hem op de 26ste kan spelen. :) 

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Op 22-10-2018 om 18:01, CaptainCook zei:

Het pre install scheelt een behoorlijke belasting op de servers die er vrijdag waarschijnlijk een paar keer uitklappen.

Iedereen die nu al instaleert hoeft Vrijdag de servers niet meer te belasten.

Dat is heel goed geregeld, long live the pre installers!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...