Jump to content

Red Dead Redemption 2 Spoiler Talk


Platypus
PrioX
Message added by PrioX

Lees voor het posten van een spoiler de hoofdpost! 

Recommended Posts

1 uur geleden, Skullz-000 zei:

Geweldige game, al haat ik het volgende: (story spoiler - Chapter 6 + epilogues) 

 

  Verborgen inhoud zichtbaar maken

Ik haat John. Na 40 uur in het spel te zitten heb ik echt geen zin om van personage en paard te veranderen. Het liefst had ik Arthur zien wegvluchten en alleen verder zien leven met zijn trouw paard. Maar nee, rustig een boerderij leventje opbouwen met John en zo dan ook het verhaal eindigen. Nee, sorry. Daar heb ik echt geen zin in. Ik heb geen band met John, zijn familie, zijn ranch of zijn paard en ik voel me zeer 'in de steek gelaten'.

 

Fix Arthur terug, Rockstar. 

 

Hmm ik had eigenlijk dit wel verwacht, omdat je in deel 1 verder gaat met john.

Maaroed wat ik dan wel als enige game play spoiler wil weten is of de camp upgrades wegvallen die je hebt gedaan na uitspelen..

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 49
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Schumy7_Patriot

    13

  • PrioX

    9

  • moechy

    6

  • Niked

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Spoiler over Arthur in hoofdstuk 6. 

 

Spoiler

Ben ik de enige die de toon van het spel vind veranderen nadat Arthur erachter komt dat hij dodelijk ziek is? De beslissingen die hij (of jij) neemt zijn toch heel anders dan op het begin. Heb zelfs een beetje medelijden met hem. Knap staaltje storytelling. Ben nog niet zo ver in hoofdstuk 6 dus ben benieuwd hoe dit verder afloopt. 

 

Link to comment
Delen op andere websites

1 uur geleden, PrioX zei:

Spoiler over Arthur in hoofdstuk 6. 

 

  Inhoud verbergen

Ben ik de enige die de toon van het spel vind veranderen nadat Arthur erachter komt dat hij dodelijk ziek is? De beslissingen die hij (of jij) neemt zijn toch heel anders dan op het begin. Heb zelfs een beetje medelijden met hem. Knap staaltje storytelling. Ben nog niet zo ver in hoofdstuk 6 dus ben benieuwd hoe dit verder afloopt. 

 

Pas lezen na de missie met Uncle, hoofdstuk 6: 

Spoiler

Ik denk dat vanaf hij wist dat hij dood ging besefte dat alles wat er gebeurde het niet waard was. Overvallen met dodelijke gevolgen, nergens veilig zijn, constant opgejaagd worden door de Pinkertons,... Alles wat er gebeurde heeft steeds voor grotere gevolgen gezorgd en Dutch ging dat niet snel gaan veranderen. Integendeel, zelfs. 

 

Dat Dutch ook steeds meer Arthur ging afstoten voor iemand die wel al Dutch z'n redeneringen ondersteunde en nadien ook niets meer om zijn gangleden gaf gaf de klik bij Arthur. 

 

Je ziet het ook heel duidelijk doorheen hoofdstuk 6: één voor één verlaat iedereen de gang tot uiteindelijk slechts de mensen dicht tot Arthur/Dutch overblijven. 

 

Link to comment
Delen op andere websites

Spoiler over het einde. 

 

Spoiler

Wat een ontzettend mooi einde! Prachtig hoe Arthur zijn laatste adem uitblaast en weet dat hij John en zijn gezin heeft weten te helpen, en dat het voor Dutch en Micah over is. Het einde zet ook mooi het verhaal van Red Dead Redemption klaar met agent Ross die opzoek gaat naar de overgebleven bendeleden. 

 

Oh en de muziek in de Epiloge. Prachtig hoe ze de muziekdelen van Red Dead Redemption gebruikt hebben wanneer je als John speelt. _O_

 

Al met al; een prachtig spel, een boeiend verhaal en een passend einde. 

 

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb iets gevonden tijdens een zoek toch naar iets anders en kwam dit tegen.

 

Ik weet niet of het een spoiler is ja of nee daarom plaats ik het voor de zekerheid hier.

 

Als het geen spoiler is of het dan door een iemand van de crew in het juiste forum deel geplaatst kan worden.

 

Spoiler

True Tales Of Frank Heck No.102 en location er bij

 

 

 

 

Drpz_spX4AAhwaa.jpg

 

Drp0BTDWkAE71uw.jpg

 

Bewerkt: door Pino1982
Link to comment
Delen op andere websites

Spoiler

Ok ben Tumbleweed binnen gereden en het is nog een town ipv een verlaten gang hideout, wel leuk detail. Bounty te vinden en nieuwe wapens bij de gunstore.

TumbleWeed info.

Bewerkt: door Schumy7_Patriot
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Spoiler

Damn, dat moment waarop Arthur afscheid neemt van zijn paard geeft je al een klap. Maar als ie dan zo vredig sterft tijdens de zonsondergang, wel dat maakte toch wat los bij mij. Ik vind het wel fijn om met terug met John te spelen maar toch mis ik de brute, gevatte Arthur al. 

Ben wel benieuwd wat er gebeurd als je voor het geld kiest en wat het verschil is tussen beide opties met good en bad honor.

 

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...