Jump to content

RDR2 Technische Problemen


Platypus

Recommended Posts

  • Reacties 59
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • PrioX

    12

  • FlexxNL

    12

  • Schumy7_Patriot

    7

  • GTA_FUNPLAYER

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

6 minuten geleden, Platypus zei:

Heb je nog genoeg schijfruimte op je PS4?

Ja ik heb 500 GB schijf ruimte, Ik heb RDR , GTA V en Fallout 4 er op staan dat moet wel kunnen lijkt mij.

 

Edit 1: Bij mij was de update ook 1,4 GB.

 

Edit 2: Gelukt update staat er op. :Y

 

 

Bewerkt: door Pino1982
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...
37 minuten geleden, GTA_FUNPLAYER zei:

kan opeens niet meer inloggen in Social Club ?  heb juiste email en juiste paswoord en toch geeft hij fout.

 

De Social Club servers liggen er op dit moment uit volgens de server status.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Weer geen social club? De site is aangepast en vernieuwd maar dieren compendium staat op 0 en Legendary animals in je overview staat ook leeg, trophy gaat niet open, …...

 

raar

Bewerkt: door GTA_FUNPLAYER
Link to comment
Delen op andere websites

Deze site lijkt hier ZO DOOD !!!!!!!!! Elke dag kijk ik of er nog geen nieuwe post geplaatst wordt, helaas dit is hier zo dood als een pier :) 

 

Nog steeds dus probleem: Social club website opent met Arthur en flasht door naar John (zoals het moet zijn op mijn 96% en de compendiums kloppen niet, om van bv trophy naar challenge te gaan en dergelijke moet ik steeds opnieuw website heropenen !

 

Maar tja geen reactie hier :) 

Link to comment
Delen op andere websites

9 minuten geleden, GTA_FUNPLAYER zei:

Deze site lijkt hier ZO DOOD !!!!!!!!! Elke dag kijk ik of er nog geen nieuwe post geplaatst wordt, helaas dit is hier zo dood als een pier :) 

 

Nog steeds dus probleem: Social club website opent met Arthur en flasht door naar John (zoals het moet zijn op mijn 96% en de compendiums kloppen niet, om van bv trophy naar challenge te gaan en dergelijke moet ik steeds opnieuw website heropenen !

 

Maar tja geen reactie hier :) 

 

Misschien moet je je vragen en problemen beter formuleren. Dan is de kans op antwoord in ieder geval groter. Ik heb verder geen problemen met Social Club. Heb je recent zelf iets aangepast aan je account waarna je problemen begon te ervaren?

 

 

Link to comment
Delen op andere websites

Neen gewoon van ene dag op de andere heb ik problemen met Social Club website. Ook klopt de website niet met de data in je progress PS4. Als je bij je spel (ps4) op pauze drukt heb je map, help, progress, safe, …. En bij progress staat bv 51 van de 60 wapens en dat maakt dat ik dan mijn 48 die ik verplicht ben, in bezit heb, maar volgens de website heb ik maar 35 wapens. 

Bij elke link die je doet (van Overview naar Challenge switchen, of naar Compendium of Trophy, elke maal moet ik bovenaan mijn https link op mijn ENter drukken om opnieuw te herladen !

Weet niet hoe beter uitleggen, ben geen nerd

Link to comment
Delen op andere websites

18 minuten geleden, GTA_FUNPLAYER zei:

En bij progress staat bv 51 van de 60 wapens en dat maakt dat ik dan mijn 48 die ik verplicht ben, in bezit heb, maar volgens de website heb ik maar 35 wapens. 

Dat probleem heb ik ook. Ik denk dat je niet uit moet gaan van je progressie op Social Club maar gewoon van wat er in-game vermeld staat. Je progressie op Social Club komt nooit 100% overeen, althans bij mij is het nog nooit voorgekomen. 

 

Dat pagina's niet willen laden vind ik vreemd en ervaar ik ook niet. Bij mij komt alles gewoon goed door. Ik durf ook niet te zeggen waar dit aan kan liggen. Wat je eventueel wel kunt doen is een andere internetbrowser proberen om te kijken of de problemen daar hetzelfde zijn. 

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...