Jump to content

RDR2 Technische Problemen


Platypus

Recommended Posts

Welkom in het technische problemen topic! In dit topic kun je terecht als je technische vragen of problemen hebt over Red Dead Redemption II. Bijvoorbeeld de installatie wil niet lukken en je hebt geen idee hoe dat komt, dan kun je dat hier vragen. Gelieve steeds zo veel mogelijk informatie te geven (bijvoorbeeld op welk platform je speelt), zodat we gemakkelijker weten wat het probleem kan zijn en je sneller kunnen helpen. :)

 

Waar vind ik mijn bonussen?

GTA Online treasure hunts

Spoiler

Stone Hatchet

De spelers die in GTA Online de Stone Hatchet hebben vrijgespeeld, kunnen die vinden in Single Player. Deze is echter verstopt en je zult die zelf moeten zoeken.

 

Double Action Revolver

Door een probleem is dit wapen momenteel niet beschikbaar. Eens het probleem is opgelost, zullen spelers die de treasure hunt in GTA Online voltooid hebben dit wapen krijgen door verhaalmissies te voltooien.

 

Pre-order bonus / Sony's Early Access

Spoiler

War Horse

Dit paard zal beschikbaar zijn van zodra je toegang hebben tot de stallen.

 

Grizzlies Outlaw Outfit (enkel PS4)

Dit outfit is beschikbaar in je garderobe na het voltooien van Hoofdstuk 1.

 

 

Special/Ultimate Edition items

Spoiler

Gang Hideout

Deze hideout zul je zelf moeten vinden in de wereld van RDR2.

 

Bankoverval

Deze bankoverval maakt deel uit van het verhaal en je zult een melding krijgen wanneer de overval beschikbaar is. Als je dit gemist heb, kun je het opnieuw spelen via de Story opties in het pauzemenu.

 

Dappled Black Throroughbred Horse

Dit paard is beschikbaar van zodra je toegang hebt tot de stallen.

 

Nuevo Paraiso Gunslinger Outfit

Dit outfit is beschikbaar in je garderobe na het voltooien van Hoofdstuk 1.

 

Eagle Talon Talisman

Deze talisman is beschikbaar in je garderobe aan het begin van Hoofdstuk 2.

 

Iguana Scale Trinket

Dit zit in je satchel onder 'kit' aan het begin van hoofdstuk 2.

 

Bron: Rockstar Support

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 59
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • PrioX

    12

  • FlexxNL

    12

  • Schumy7_Patriot

    7

  • GTA_FUNPLAYER

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weken later...

Heb wellicht een tip voor mensen die hetzelfde probleem hebben als ik... 

Als sinds de release kampte ik met problemen:

  • Spel bleef hangen tijdens cutscenes terwijl het geluid doorspeelde.
  • Spel bleef hangen tijdens cutscenes, ging daarna weer verder maar zonder geluid. 
  • Spel bleef hangen tijdens cutscenes, ging niet verder en ik moest het spel herstarten.
  • Het spel reageerde vaak niet op acties zoals het oppakken van een lijk, of het openen van mijn inventory.
  • Het spel had moeite met laden waardoor de textures soms van erg laag kwaliteit waren en ik uiteindelijk door de map viel.
  • Het menu / de map wilde niet openen en ik bleef daardoor hangen in het menu. 

Nou ja, al met al veel kleine problemen die het er niet leuker op maakte. Ik speel op een Xbox One X en het spel stond geïnstalleerd op een externe harde schijf. Nu heb ik het spel op mijn interne schijf geïnstalleerd en heb nergens meer last van gehad. 

 

Ik dacht ik gooi het hier even neer. Mochten mensen hier passeren met hetzelfde probleem (op het internet zijn er meer van dit soort klachten) dan staat hier dus al een mogelijke oplossing. :puh: 

Link to comment
Delen op andere websites

En dat is dus 1 van de redenen dat ik dus nog steeds geen externe game hardeschijf heb.

 

Ik moet wel zeggen dat de PS4 dat beter kan hendelen als de Xbox One ik heb dit bij meedere mensen gezien, Xbox One blijft toch iets van microsoft, (ik als anti microsoft fanaat) kijk daar dan ook heel anders tegen aan maar om dan neutraal teblijven kies dan voor een externe game hardeschijf met externe voeding ongeacht of je PS4 of Xbox One speelt.

 

Dit om dat dus grote games zo als RDR 2 , GTA V,  andere grote games wel gedraaid moeten kunnen worden en met een interne voeding alleen via USB kan het gamen van grote games op een externe hardeschijf benadelen ongeacht PS4 Xbox One om dat de externe harde schijft zoveel voeding pakt om de game telaten draaien dat de game console zo dat niet aan kan en dus eventueele dingen kan gaan uiten zo als @PrioX hier boven beschrijft.

Bewerkt: door Pino1982
Link to comment
Delen op andere websites

Heb een probleem met mijn Social Club info. Zo staat er bv bij Animals 50/50 en als je op pagina dieren gaat heb je dus 47/178 gevangen. Bij die Legendary animals heb ik er 5 geschoten en staan maar 3 in mijn lijst en bij sommige heb ik alles tracked, skinned, studied, killed. En toch geen 100% ?

Ook mijn aantal sigarette cards klopt niet. 3/12 en je doet open en je ziet er 4/12 ?

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe heb je de game geinstaleerd ?? Op een externe game hardeschijf ?? Of op een game console zelf ??

 

Heb je toevallig iets van cheats gebruikt ??

Heb je mischien iets veranderd aan de game settings ??

 

Dit heb ik zelf nog niet mee gemaakt, heel apart.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...