Jump to content

Wat heb jij vandaag ontdekt in Red Dead Redemption 2?


PrioX

Recommended Posts

17 minuten geleden, moechy zei:

Ben benieuwd om ze eens te vinden :7

Er is wel een shack in lagras/bayou ergens waar de persoon die daar woont je uitnodigt om te blijven eten. Uiteraard gaan al je alarmbellen af, maar mocht je er toch op in gaan.. verkracht en molesteert hij je seksueel waarna je ergens verder op de map wakker word en nog raar opstaat :7

Zelf nog niet meegemaakt maar kwam dit tegen op facebook.

Dat zijn de nightfolk, andere typetjes dan de skinners.

 

 

Iets interessants dat ik tegenkwam, precies waar mijn marker staat, is dat je een soldaat zult vinden die denkt dat het 1862 is en dat de burgeroorlog nog steeds aan de gang is.

PS Communities_20181119_203248.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 76
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • FlexxNL

    28

  • Schumy7_Patriot

    24

  • moechy

    12

  • PrioX

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

1 minuut geleden, PrioX zei:

Heb ontdekt dat je ook een aantal motorbootjes kunt besturen. Ze gaan in ieder geval een stuk sneller dan de roeibootjes. :puh: 

Klopt je kan inderdaad motorbootjes besturen, ik heb er nog maar 1 gevonden 1 met een soort roer stok in het midden.

 

Zo ben ik ergens gekomen waar je eigenlijk niet kan komen.

 

 

 

Net een nieuwe treasure map gevonden genaamd Torn Treasure map, ik heb deel 1 er van gevonden nu de andere delen nog en de treasure.

 

Locatie Manito Glade in het huisje die daar staat ten noord/oosten van Annesburg.

 

DsZBcDmXgAEfgLH.jpg

 

DsZBep1XcAEMG-i.jpg

 

DsZBnHjWwAE76vP.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Ook nog ontdekt: De hoeden van vogelverschrikkers kun je stelen en deze worden opgeslagen in je kledingkast. Je moet ze wel eerst van de vogelverschrikker afschieten. Sommige ranchers hebben speciale hoeden waarmee je hetzelfde kunt doen. Sowieso de rancher in Macfarlane's Ranch en Rathskeller Fork (beide in New Austin). Ik ga zo even kijken in Ridgewood Farm.

Link to comment
Delen op andere websites

Jaja ik heb weer wat gevonden, het blijft maar door gaan.

 

Deze keer weer een map een soort van sterren map, genaamd de Panoramic Map.

 

Locatie van waar deze map is tevinden is ten nooder van Carin Lake, in de armen van een dood gevroren stelletje.

 

DsZjvE1WoAAt-7j.jpg

 

DsZjYObXoAA6L0O.jpg

 

DsZjcPkWwAAmJy2.jpg

 

 

EDIT

 

Mystrieuse text.

 

Nog iets gevonden weer een soort van mystrieuse text in een la van een nachtkasje.

 

Locatie ten noord weste van Lake Isabella.

 

DsZn8vbXgAMKQIE.jpg

 

DsZn78JXgAAwxZA.jpg

Bewerkt: door Pino1982
Link to comment
Delen op andere websites

2 uur geleden, Schumy7_Patriot zei:

Dat je je kan overgeven aan de law, je moet dan 2 nachten zitten, maar je krijgt +Honor daarvoor.

En je hebt als het goed is, geen bounty.

 

Ik heb btw vandaag een woordspeling ontdekt, er is een stranger en die heet Brother Dorkus. Aangezien Dork een scheldwoord is in het Engels, moest ik er wel om glimlachen toen ik hem snapte :7

Bewerkt: door moechy
Link to comment
Delen op andere websites

Op 19-11-2018 om 23:38, Pino1982 zei:

Mystrieuse text.

 

Nog iets gevonden weer een soort van mystrieuse text in een la van een nachtkasje.

 

Locatie ten noord weste van Lake Isabella.

Dit zijn cheats die verstopt zijn in de wereld. Deze kun je invoeren via het menu. 

Link to comment
Delen op andere websites

1 uur geleden, PrioX zei:

Dit zijn cheats die verstopt zijn in de wereld. Deze kun je invoeren via het menu. 

Okee nou leuk spel dan, als een spel als zo als RDR 2 vol cheats zitten.

 

De rest wat ik gevonden heb kwa vreemde texten zijn dan ook cheats neem ik aan ??

 

Invoeren via het menu ?? bij mij in het menu staat geen er cheats tussen hoor.

 

En daarbij cheaten is voor vals spelers die niet tegen hun verlies kunnen.

Link to comment
Delen op andere websites

5 minuten geleden, Pino1982 zei:

De rest wat ik gevonden heb kwa vreemde texten zijn dan ook cheats neem ik aan ??

Nee, dit hoeft niet. Maar veel zullen wel cheats zijn. Hier kun je een lijst vinden. 

 

6 minuten geleden, Pino1982 zei:

Invoeren via het menu ?? bij mij in het menu staat geen er cheats tussen hoor.

Je moet naar Settings gaan en dan op Y of driehoekje klikken (staat rechtsonder vermeld). 

Link to comment
Delen op andere websites

Dan heb ik dat denk ik helemaal over het hoofdgezien dat je dat kan invoeren, in het settings menu. (Snel even gekeken en ja staat er wel)

 

Zo als ik al zij cheats zijn voor vals spelers dat is voor mensen die niet tegen hun verlies kunnen, ik ben GEEN cheater, ik zal dat zeker niet gaan geberuiken,

 

 

 

Bewerkt: door Pino1982
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...