Jump to content

Wat heb jij vandaag ontdekt in Red Dead Redemption 2?


PrioX

Recommended Posts

Voor de nieuwe GTA's hadden we altijd een topic waarin leden konden delen wat ze vandaag ontdekt hadden in het spel. Nu lijkt me het ook wel passend voor Red Dead Redemption 2 gezien het aantal leuke details en gebeurtenissen in de wereld. Dus bij deze: wat heb jij vandaag ontdekt in Red Dead Redemption 2?

 

Spoilers plaats je in een spoiler-tag (met reden) of in het spoilertopic

 

Heb vandaag ontdekt dat je wel het goede aas moet gebruiken voordat je op legendarische vissen gaat vissen. Ik had namelijk alleen een Special Lake Bait en dat is niet te gebruiken voor legendarische vissen in een rivier. Ik heb twee uur langs de kant van een rivier gestaan tot ik erachter kwam dat er dus verschillende soorten aas zijn voor de verschillende soorten wateren (meertjes, rivieren en moerassen). :7  

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 76
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • FlexxNL

    28

  • Schumy7_Patriot

    24

  • moechy

    12

  • PrioX

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

8 uur geleden, Joriz zei:

Dat je binnen het kamp hooibalen kan sjouwen naar de paarden in ruil voor Honer.  Blijkbaar zijn er nog meer 'odd jobs' waar ik niet van wist. 

In kamp, al die zwarte bolletjes op de map zijn "chores". Deze kan je uitvoeren in ruil voor honor en dead-eye ervaring.

Link to comment
Delen op andere websites

2 minuten geleden, Schumy7_Patriot zei:

Benieuwd of er maar ook íets afkomt in de game in Blackwater..

Kwa huizen bouw bedoel je dat dan ??of ook het spoor ??

 

Ik ben ook wel benieuwd of daar nog wat mee gedaan word blackwater is voor mijn gevoel een beetje kaal en niet afgemaakt tezijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...