Jump to content

[RDR2] Klaag Topic


Schumy7_Patriot

Recommended Posts

Af en toe ben ik in staat om mijn paard af te schieten. Vooral als je door de bossen loopt is het ontzettend irritant dat wanneer jij bomen en rotsen ontwijkt je paard daar anders over denkt en vol tegen een boom loopt zonder dat jij daar controle over hebt.Ā :bonk:Het is net alsof de AI van je paard iets te gevoelig is met het ontwijken van objecten en hier soms een eigen wil in heeft.Ā 

Link to comment
Delen op andere websites

^ ook dat.

*Wapens die steeds weer unequipen, je kan wapens vastzetten in de gunshop maar werkt niet behoren.

*Wanted level, masker werkt niet.

*Loop 1 burger omver in een stadje en heel amerika zit achter je aan.

*Eye witness die opeens opduikt na een missie die report doet als je te lang lijken loot.

*Eye Witness heeft het oog van Sauron.

Ā 

Link to comment
Delen op andere websites

2 uur geleden, Schumy7_Patriot zei:

^ ook dat.

*Wapens die steeds weer unequipen, je kan wapens vastzetten in de gunshop maar werkt niet behoren.

*Wanted level, masker werkt niet.

*Loop 1 burger omver in een stadje en heel amerika zit achter je aan.

*Eye witness die opeens opduikt na een missie die report doet als je te lang lijken loot.

*Eye Witness heeft het oog van Sauron.

Ā 

Sommige van dat doet wel erg op GTAV lijken. Correctie, alles van dat lijkt op GTAV.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk persoonlijk dat het regeneffect een beetje geglitched is. Vaak is regen binnen 1 minuut over en doen de wolken rare dingen. Hetzelfde heb je trouwens ook met zonsopkomst en ondergang. Denk dat de timing een beetje fout zit.

Link to comment
Delen op andere websites

Waar ik me wel een beetje aan erger is dat als je bijvoorbeeld pijltje naar rechts doet vasthoud zeg maar dat je in je invertory komtĀ maar dat je dan ook meteen je paard roept terwijl je dat dan niet eens wil het zelfde als je op je horse cargo klikt.

Ā 

Dit heb ik niet altijd maar toch wel 80 procent dat het mij gebeurt.

Link to comment
Delen op andere websites

Op 11/7/2018 om 22:34, Schumy7_Patriot zei:

PS4, paar keer al een een burger naar de nek gegrepen (rob) door triangle in te drukken als ik mn paard op wil. Hele sfeer weer naar de tyfus en moet weer 30 goudstaven glitchen om mn bounty te kunnen betalen.

Dat is voor mij ook inderdaad een grote ergenis.

Ā 

42 minuten geleden, Schumy7_Patriot zei:

*Reclames hier op de site, vertragen de boel.

*Missies snachts is gewoon ronduit slecht omdat je werkelijk niks maar ook niks ziet.

*Herladen van wapens duurt uren.

Ā 

Klopt als het donker is zie inderdaad helemaal niks of het moet echt helder zijn en dan nog zie je geen donder.

Ā 

Het herladen van wapens had inderdaad wat sneller gekunt, je kan je wapens upgraden in de gun shop maar dan nog gaat het soms zo traag dat als je Ā in een hinderlaag loopt meteen dood bent om dat je wapens tetraag herladen.

Link to comment
Delen op andere websites

Herladen van wapens is echt te realistisch, duurt allemaal veelste lang in grote lange shootouts. Maargoed als je voorzichtig aan doet gaat t wel, maar voor sommige challenges zit een bepaalde tijd die je onmogelijk kan halen op die manier.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Waar ik me tijdens het spelen van RDR 2 de laatste tijd veel aan erger is dat het paard heel veel schrikt om de domste redenen, echt heel irritand in het beginĀ veel minder last van dan nu.

Bewerkt: door Pino1982
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
Ɨ
Ɨ
  • Create New...