Jump to content

Red Dead Redemption II New Austin Armadillo Vreemde Ziekte ??


FlexxNL

Recommended Posts

Wat is er mis met de mensen in het stadje/dorpje armadillo in new austin ?

 

Er is iets vreemds aan de hand maar wat ?

 

Wie kan hier mischien iets meer over vertellen ?? of dat iemand hier iets meer van weet ??

 

Hier een video er van

 

 

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet het niet.

 

Ze doen niks je kan tegen ze praten maar voor de rest niks.

 

Er is iets met het water altans dat begrijp ik er uit. 

 

Er zijn 2 mensen met een brief maar daar word ik niet wijzer uit.

 

De eigennaar van de store en als je de store uitloopt dan recht voor je zit iemand tegen een water bak dacht ik die heeft ook een brief maar of dat er iets mee temaken heeft ik weet het niet.

 

En ben iemand met een kar tegen gekomen die haalt lijken daar op daar kan je iets aan vragen maar dat is ook al.

Link to comment
Delen op andere websites

In Armadillo is cholera uitgebroken waaronder alle inwoners ziek zijn geworden, overleden of vertrokken zijn. Alleen Herbert Moon, de eigenaar van de General Store, lijkt er geen last van te hebben. Er hangen ook affiches in het dorpje die info geven over de ziekte en je aanraden om te vertrekken. Zo zijn er ook wat inwoners die roepen om weg te gaan. 

Link to comment
Delen op andere websites

18 minuten geleden, PrioX zei:

In Armadillo is cholera uitgebroken waaronder alle inwoners ziek zijn geworden, overleden of vertrokken zijn. Alleen Herbert Moon, de eigenaar van de General Store, lijkt er geen last van te hebben. Er hangen ook affiches in het dorpje die info geven over de ziekte en je aanraden om te vertrekken. Zo zijn er ook wat inwoners die roepen om weg te gaan. 

 

Zover was ik ook klopt maar verder dan deze info wat er nu is kom ik niet helaas.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...