Jump to content
PrioX

Red Dead Redemption 2 is 17 miljoen keer verkocht, Red Dead Online volgt eind november


medium.rdr2trailer3.2.jpg.0a5824165a7604

 

Na een fantastische launch heeft Rockstar Games weer goud in handen met Red Dead Redemption 2. Het spel heeft in de eerste drie dagen al $725 miljoen opgebracht, heeft meerdere records verbroken en heeft perfecte reviews gekregen. Take-Two Interactive heeft inmiddels medegedeeld dat Red Dead Redemption 2 al zeventien miljoen keer is verkocht. Het spel heeft beter verkocht in acht dagen dan Red Dead Redemption (1) in acht jaar. Wat een prestatie! Nog eventjes doorzetten en het spel heeft net zoveel verkocht als Grand Theft Auto V die inmiddels 100 miljoen exemplaren verkocht heeft. :clown:

 

Straus Zelnick heeft ook aangegeven dat de multiplayer van Red Dead Redemption 2, Red Dead Online, pas tegen het einde van de maand verschijnt. Meer info over Red Dead Online is nog niet vrijgegeven. 

 

Morgen zullen wij van GTAGames.nl onze review over Red Dead Redemption 2 online plaatsen. We horen dan ook graag wat jullie tot nu toe van het spel vinden. :) 

 

Bron: Take 2

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ik ken zelf al bijna tien mensen rond mij die de game hebben gekocht. Nogal een verschil met RDR waar ik destijds misschien één iemand heb gekend die de game heeft gekocht naast mensen op het forum hier. Toch wel indrukwekkend (en enerverend voor iemand die de game nog niet heeft)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...