Jump to content
GTAGames.nl
Schumy7_Patriot

Red Dead Online Chattopic

Recommended Posts

PrioX

Jou zou deze week 30% meer goud krijgen voor Free Roam missies... Kreeg gisterenavond 1 Gold Nugget voor een missies van 15 minuten. Zeker de moeite waard dus... :7 

GTA_FUNPLAYER

Sinds aankoop RDR2 in augustus 2018 heb ik in totaal 1uur online gespeeld gehad :) 

Dus wou ik nog eens proberen : Wat een totale mislukking van Rockstar :) !

Je ziet nauwelijks dieren, nergens goudstaven te rapen, enkele flauwe saaie missies, geen compendium, geen mogelijkheid om zomaar eender waar te overnachten in het wild. Moeten betalen om je eigen kamp die ergens ver weg staat :)

Daar heb je weer die "ze*kerds" als ik GTA Online die je dood schieten zonder reden :D !!!!!!!!!!

Niets geleerd uit GTA !

Voor mij Playstation Plus weg en enkel de Story mode spelen op je eentje :) al frustrerend genoeg

PrioX

Heb vanochtend een nieuw paard gekocht, de Missouri Fox Trotter voor $950 die je bij rang 58 krijgt. Aardig prijsje maar altijd beter dan het trage beest dat ik hiervoor had. Ik moet trouwens zeggen dat je aardig wat goud kunt verdienen met de dagelijkse challenges. Twintig Gold Nuggets per challenge die over het algemeen super eenvoudig zijn. Vandaag moet je bijvoorbeeld bij twee challenges vijf sigaretten roken en je riem aanpassen. Dat is binnen twee minuten veertig Gold Nuggets. Heb de afgelopen dagen ongeveer 25 Gold Bars erbij gekregen (promoties meegeteld). 

Platypus

Wat kun je eigenlijk met die Gold Nuggets doen? Bij een fence inwisselen voor geld?

PrioX
5 minuten geleden, Platypus zei:

Wat kun je eigenlijk met die Gold Nuggets doen? Bij een fence inwisselen voor geld?

Nee, dat kan alleen in de Story Mode. In Online worden Gold Nuggets uiteindelijk gebruikt als betaalmiddel. Wanneer je 100 Gold Nuggets hebt (deze krijg je voor missies, challenges, etc) dan worden deze omgezet in 1 Gold Bar die je kunt uitgeven in de winkels (aan bijvoorbeeld kleding of wapens). Voorheen kreeg je heel weinig Gold Nuggets waardoor je echt lang moest spelen om Gold Bars te krijgen. Nu vind ik het persoonlijk wel meevallen en is het ook een stuk leuker om bepaalde activiteiten te doen.