Jump to content

Red Dead Redemption II Challenges


FlexxNL

Recommended Posts

Red Dead Redemption II Challenges

 

Ik zie op het forum dat hier mensen de challenges van RDR II aan het doen zijn.

 

Daarom dit topic er voor en er over.

 

Laat hier eens jouw ervaring achter hoe jij de challenges hebt gedaan en welke challenges je al gehaald hebt.

 

Challenges list voorbeeld post.

 

Plaats zo de lijst welke challenges gehad hebt, of een afbeelding mag ook.

 

Bandit 0/10

Explorer 0/10

Gambler 0/10

Herbalist 0/10

Horseman 0/10

Master Hunter 0/10

Sharpshooter 0/10

Survivalist 0/10

Weapens Expert 0/10

 

Hier mijn lijst van de challenges die ik gehad heb.

 

Bandit 10/10

Deze challenges spreekt voor zich, dit zijn niet hele moeilijk challenges.

 

Explorer 9/10

Deze challenges heb ik een beetje vals gespeeld, hier bij heb ik een video gebruikt om tekijken waar ik moest zijn.

De laatste van deze challenges kan ik nergens vinden helaas.

 

Gambler 4/10

Het is en blijft gokken.

 

Herbalist 10/10

Plantjes plukken.

 

Horseman 8/10

Deze zijn opzich niet heel moeilijk, wat ik bij challenges 6 heb gedaan is eigenlijk meteen zodra dat kon het trein spoor op.

 

Master Hunter 8/10

Is een leuke en uitdagende challenges, bij deze challenges leer je echt de juiste guns/rifels tegebruiken om zo de perfect dieren huiden tekunnen krijgen.

 

Sharpshooter 3/10

 

Survivalist 9/10

Bij deze challenges hoef je je niet heel erg druk temaken, deze challenges spreekt voor zich.

Bij challenges 7 uit deze lijst staat dat je 8 kleine dieren met een small game arrows moet killen, gebruik tijdens deze challenges geen ander wapen anders staat de teller weer op nul en kan je vanaf vooraf aan beginnen, Net als dat je 2 keer moet schieten tijdens deze challenges dan staat de teller ook weer op nul. Even een tip voor deze challenges nummer 7 neem hier voor enkel eekhoorentjes en dan de raven die er op afkomen, neem hier voor een redelijk vlak stuk land of dat je makkelijk de dieren kan raken.

 

Weapens Expert 1/10

Deze challenges ga ik waarschijnlijk niet halen, die blijft helaas op 1/10 staan.

 

 

 

Bewerkt: door Pino1982
Link to comment
Delen op andere websites

Bandit: 10/10

Leuke challenges! Heb ze eigenlijk binnen een paar uurtjes allemaal weten te voltooien. Ze zijn ook helemaal niet moeilijk. 

 

Gambler: 10/10

Heb deze toch maar voor de Herbalist challenges gedaan :puh:. Ik heb het in een andere post al gezegd; challenge 8 is echt verschrikkelijk. Je moet drie keer Blackjack winnen met minstens vijf kaarten. Omdat dit willekeurig is en je geen invloed hebt op je kaarten kan dit echt uren duren. Het is gebaseerd op geluk. Ik heb er zo'n vijftien (!) uur over gedaan. Bij challenge 9 kun je een beetje vals spelen. Je moet drie domino matches achter elkaar winnen. Wanneer je nu weet dat je bijna gaat verliezen kun je het spel gewoon verlaten en daarna meteen weer terug aanschuiven. Hierdoor reset de streak niet. Bij challenge 10 moet je drie keer een pokerhand winnen achter elkaar. Gewoon all-in gaan en vaak zal dan iedereen folden. Doe dit bij het treinstation onder Valentine (weet de naam niet van het station), hier is de inzet namelijk niet zo hoog.

 

Herbalist: 10/10

Er gaat veel tijd inzitten, dat staat vast. Komt voornamelijk omdat je best veel moet reizen om de verschillende planten te verzamelen. Ik heb de locaties van de planten gewoon online opgezocht en ben daarna gaan plukken. 

 

Explorer: 10/10

Vond de Treasures echt super simpel. Veel iconische punten wist ik ongeveer wel te vinden en daardoor waren de schatten ook vrij simpel te vinden. Ik ben namelijk pas met de Treasure Hunts begonnen nadat ik het spel had uitgespeeld. Dus de map-kennis was er al een beetje. Had alleen moeite met het raadsel die je uiteindelijk naar de begraafplaats op Saint Denis brengt. 

 

Horseman: 10/10

Ook vrij simpel maar wel tijdrovend. Bij Challenge 4 moet je iemand een x aantal meter achter je paard meesleuren met een lasso. Ik heb deze zelf gehaald door een treinspoor te volgen zodat je geen obstakels tegenkomt. Degene achter je paard zal wel sterven voordat je de vereiste meters behaald hebt. Maar je moet gewoon doorlopen. Bij Challenge 9 moet je van Van Horn binnen een paar minuten naar Blackwater zonder het water aan te raken. Hieronder in de spoiler staat de route die ik gebruikt hebt. Bij Challenge 10 moet je negen verschillende paarden vangen en temmen. Had alleen moeite een Appaloosa te vinden. Deze ben ik uiteindelijk twee keer tegengekomen ten westen van Fort Mercer en ten oosten van Benedict Point in New Austin. 

 

Spoiler

rdr2_horsemanchallenge9_1.thumb.png.ffc37e73097da421391dc1232bc22e18.pngrdr2_horsemanchallenge9_2.png.b30ad02848b34f2d86d1a6e71d8b167a.png

 

Master Hunter: 10/10

Hier heb ik wel eventjes over gedaan. Maar maak veel gebruik van de Varmint Rifle om perfecte skins te krijgen. Challenge 6 vereist je vijf cougars te vermoorden met een boog en daarna te skinnen. Hier heb ik twee dagen overgedaan omdat ik geen goede spot kon vinden waar ze rondliepen. Uiteindelijk vond ik een spot ten noorden van Beechers Hope. De andere Challenges zijn eigenlijk vrij simpel. Alleen bij Challenge 8 moet je kleine vissen vangen zonder vishengel; gewoon naar een klein riviertje gaan en je revolver tevoorschijn halen. Zie je wat beweging in het water: schieten. 

 

Sharpshooter: 10/10

Deze vond ik het moeilijkst. Bij Challenge 4 moet je iemand vermoorden vanaf 80 meter met een bijl. Gebruik altijd Dead Eye voor zoiets want dan weet je zeker dat je bijl raakt. Bij Challenge 5 moet je zes dieren vermoorden zonder van wapen te wisselen of te herladen. Gebruik hier geen Dead Eye voor aangezien je wapen automatisch herlaad wanneer je deze kort na elkaar activeert. Ga ook alleen maar voor kleine dieren die je met een schot kunt doden zoals een konijn of vogel. Bij Challenge 8 moet je de wapens van drie vijanden uit hun handen schieten zonder te herladen of van wapen te wisselen. Gebruik hiervoor de Varmint Rifle omdat deze niet veel schade doet op mensen. Probeer op de armen/handen te richten in Dead Eye. De Sharpshooter Challenges is vooral veel proberen, falen, en opnieuw proberen, en geluk hebben. Heb er uiteindelijk ongeveer 2-3 dagen over gedaan. 

 

Survivalist: 10/10

Deze Challenges bestaan voornamelijk uit craften en dat spreekt voor zich. Heb je bepaalde recepten nog niet gevonden dan kun je deze bij een Fence kopen (zijn best prijzig). Bij Challenge 6 moet je vijf keer een dier vermoorden die een ander dood dier opeet. Wat ik gewoon gedaan heb is een hert afschieten en wachten tot er roofvogels of vossen op af komen. Dan je Dead Eye activeren en schieten maar. Bij Challenge 9 moet je een vis vangen die minstens 19lbs weegt. Veel legendarische vissen hebben dit gewicht. Challenge 10 gaat je wel wat tijd kosten. Je moet namelijk alle soorten vissen een keertje gevangen hebben (legendarische en eerder gevangen vissen niet meegeteld). Dit is gewoon een kwestie van alle meertjes en rivieren afgaan, verschillende soorten aas gebruiken en geduld hebben. 

 

Weapons Expert: 10/10

Vond deze persoonlijk wel makkelijk. Gewoon wat Gang Hideouts doen en je hebt ze vaak zo. Challenge 9 was wel wat ingewikkelder aangezien je 9 vijanden van achter moet vermoorden met een boog. Je moet gewoon een Gang Hideout uitzoeken waarbij je weet dat de vijanden met hun rug naar je toe staan. Een vijand in de rug vermoorden en daarna wegrennen en terugkeren. Je moet de Hideout dus niet voltooien anders keren de vijanden een tijdje niet terug. Deze stap dan negen keer herhalen. 

Link to comment
Delen op andere websites

@PrioX

 

Heel erg bedankt voor de aanvulling, ik wist dat ik iets was vergeten. :muur:

 

Die Explore Challenges, De laatste waar kan ik die vinden ?? Die heb ik nog niet, ik ben al wel meedere keren wezen zoeken maar nog niet gevonden.

 

Die  laatste zit toch daar vlakbij Ford Wallace/Bacchus Station.

 

Of zit ik dan helemaal verkeerd ??

Bewerkt: door Pino1982
Link to comment
Delen op andere websites

Challenge 8 van Gambler is echt een hel! :duh: Ik haat het wanneer ze opgaven erin doen die op puur geluk gebaseerd zijn. Je moet tijdens Blackjack met drie extra kaarten (dus minstens vijf kaarten) winnen. Het probleem is dus dat dit compleet random is en je geen invloed hebt op wat voor kaarten je krijgt. Ik ben nu al zeker twaalf uur bezig geweest met deze challenge en ik heb hem nog steeds niet gehaald. En dan het mooie van alles: Je moet dit drie keer doen. Ik ben al drie uur bezig geweest om de eerste win te krijgen. :N

Link to comment
Delen op andere websites

Heb er in het totaal vijftien uur over gedaan, maar uiteindelijk heb ik Gambler Challenge 8 voltooid. :7 De laatste twee challenges waren dan weer helemaal niet moeilijk en heb nu ook alle Gambler Challenges gedaan, evenals de Bandit Challenges. Ben nu begonnen aan de Herbalist Challenges en dan heb ik ze allemaal. Heb in mijn eerdere post weer wat tips toegevoegd. 

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook weer een aantal challenges gedaan, er zitten soms hele lastige challenges tussen.

 

Bedankt @PrioX voor jou toevoeging van de challenges lijst, zo ben ik door die tips weer wat verder gekomen met mijn  challenges.

 

En dat heeft mij ook de inspiratie gegeven om de hoofd post aantepassen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nog niet alle challenges gedaan, ik doe ze eigenlijk allemaal wel een beetje door elkaar heen als de ene niet wil lukken probeer ik andere.

 

En de tips die hier boven zijn beschreven helpen mij zeker bij het halen van sommige challenges.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...