Jump to content

Wie is de Mol 2019 (NL)


Dexist

Recommended Posts

21 uur geleden, FrankyFourFingers zei:

Ik vond hem beetje te aardig ofzo. Hij moet beetje klootzak zijn :puh:

 

Je gaat hem natuurlijk vergelijken met Art. Die kon de club gewoon uitlachen als ze het weer eens slecht hadden gedaan. Rik lijkt wel medelijden te hebben na een slecht resultaat, hij lijkt meer deelnemers dan presentator. Ik heb ook gehoord dat hij ook niet wilde weten wie de mol was, om te voorkomen dat hij daar teveel contact mee zou zoeken.

 

Vooralsnog is het een leuke groep, ik durf niemand aan te wijzen, maar dat is mede omdat ik er echt altijd naast zit :puh:  Ik ben benieuwd naar de volgende aflevering. Ik kijk trouwens wel elke zaterdag. Of rechtstreeks, of na een late dienst later op de avond.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 51
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    15

  • aron24

    7

  • Guardian1980

    6

  • Bassieboy35

    6

Blijf het toch altijd apart vinden als een groep overweegt om voor algemene vrijstelling te gaan en niet voor geld. Voor mij zou het als kandidaat simpele keuze worden. Iemand moet toch als eerste afvallen. En uiteindelijk gaan er toch maar 3 naar de finale (tenzij andere opzet, maar zal niet afhangen van deze uitkomst). Enige is dus dat 1 van de mensen een ronde verder komt en dus langer mag blijven. Maar ik zou dat risico toch maar nemen.

Link to comment
Delen op andere websites

Snap wat je bedoeld. Sowieso, gezien je als deelnemer kans maakt op de pot. Ik denk alleen dat je als deelnemer in deze fase daar nog niet dusdanig mee bezig bent en vooral eerst je plekje wat meer veilig te stellen. Vele jaren hebben we een dramatische start gezien als het gaat om de pot met geld. Natuurlijk heeft de mol daarvoor gezorgd, maar ik denk dat deelnemers ook gewoon zelf chaos veroorzaken omdat ze nog moeten 'in komen'.  Ten koste wat het kost focussen op de moltest die je moet gaan maken en niet diegene willen zijn die (als eerste) naar huis moet. Naarmate je verder komt zal je meer het besef hebben dat de pot ook van jou kan worden, dus ga je een wat andere strategie gebruiken. Tenminste, dat lijkt mij de natuurlijke reactie. 

Link to comment
Delen op andere websites

Dus, wat denken jullie?

 

 

 


Sarah opzichtig geen geld gepakt en EU 250 minus in de pot door de laatste opdracht. Allicht iets te verdacht, maar ze is mijn Mol niet. Sinan is wel een leuke gast, beetje jennen en zo. Heb nog niet echt een verdachte, denk dat de Mol zich nu nog oppervlakkig houdt. Als ik zou moeten kiezen, pak ik diegenen die een Joker hebben gepakt, met het idee dat ze dan niet opzichtig geld uit de pot hebben gehaald, maar er tevens ook niks in het laatje hebben gebracht bij de laatste opgave.
 

 

 
Link to comment
Delen op andere websites

Heb de aflevering alleen voor de tweede helft gekeken. Maar man, wat is het toch weer typisch Wie is de Mol? om zo'n gave test te doen. Denk dat het voor deelnemers echt zo'n unieke ervaring is om op zo'n dak van zo'n drukke stad te zitten en dan met die spotlights erbij, geweldig. De vraag is alleen wie eruit de lift stapt, ik hoop toch echt Robèrt. Vind dat toch wel een van mijn favoriete kandidaten (of mol), lekker nuchter als wat en heeft wel komische momenten. Er zijn al weer wat molspotters die omgedraaid 'mol' op de liftknop hebben zien staan. Toeval of toch echt een aanwijzing? 

Link to comment
Delen op andere websites

Ik gok dat Nikki eruit is gegaan, ligt al bewijs voor ook.

 

Zit trouwens op drie spelers: Robert (wil eigenlijk dat hij het is), Sinan en Evelien (rest voel ik niet echt als mol, ik bedoel bijna iedereen zit op Rick-Paul (dus dan is ie meestal niet de mol)), maar goed enige die ik echt heb weggestreept is Nikki. 

Link to comment
Delen op andere websites

Niels naaide hier Eveline toch een partijtje, zeg. Maar ik moet zeggen dat ik Niels sowieso een beetje arrogant vindt in deze serie. Hij probeert echt zijn best te doen om de mol te zijn, maar dat werkt bij mij juist averechts. Als ik op dit moment een keuze zou moeten maken zou ik gaan voor Sinan. 

Link to comment
Delen op andere websites

Niels doet toch gewoon wat je moet als een kandidaat. Je kans vergroten om door te gaan, de schoonheidsprijs verdient het overigens niet. Sarah heeft meegewerkt, wat ik een mol in dit geval ook niet zie doen. Die twee mag je dus gerust afstrepen als mol wat mij betreft. Als er dus een vrouw een mol is het Merel, die overigens ook een beetje aan het kloten is. 

 

Voor de rest zit ik op deze drie mensen: Robert, Rick-Paul en Sinan. Merel (en Jamie nog een beetje) houd ik nog in de gaten, de rest heb ik min of meer afgestreept.

Bewerkt: door aron24
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...