Jump to content

Wie is de Mol 2019 (NL)


Dexist

Recommended Posts

  • Reacties 51
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    15

  • aron24

    7

  • Guardian1980

    6

  • Bassieboy35

    6

Robert ☹

 

Na deze aflevering heb ik Jamie en Niels zo goed als definitief afgestreept, maar ja, blijft altijd gevaarlijk. Twee jaar op rij een fanatieke mol lijkt me toch apart. Sinan, nou ja, lijkt me een kandidaat die vooral observeert. Merel, Rick Paul of Sarah (vertrouw haar toch niet helemaal) lijkt me de mol. 

Link to comment
Delen op andere websites

Sinan zou echt té obvious zijn. De meest luie mol ooit. Niels zou wel geniale mol zijn als hij het is. Zeker door die joker actie is hij zo niet-verdacht meer... ik kijk het elke week maar heb eigenlijk nooit dat ik denk “die is het”. Tunnelvisie heb ik eigenlijk weinig, heb gewoon helemaal geen visie :7 

 

Hoop vooral dat het spannend/onbekend blijft tot het einde, en kijk altijd meest uit naar de ontknoping waarin eigenlijk altijd blijkt dat wij enorme debielen zijn :schater: 

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ja, gekke aflevering inderdaad. Rick-Paul was mijn Mol. Ik vond Jamie tevens een van de leukere deelnemers. Slim, enthousiast - maar hij zat nou juist op Rick Paul, met twee jokers ook nog. Het moet wel haast een van de dames zijn. Het lijkt me grappig als het Merel is - maar gezien haar gebreken zou ik Sarah kiezen als Mol. Of ja, gebreken: er schiet me niet zo 1, 2, 3 iets bij mij te binnen wat haar, in mijn ogen, verdacht zou maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet het eigenlijk niet. Heb nog nooit zo weinig tunnelvisie gehad. Denk 1 van de dames. Ook omdat me nog iets bij staat van een opmerking dat er toch nooit geen vrouwen meer in het spel zouden kunnen zijn (toen in het begin stuk voor stuk alle vrouwen uit gingen). Toen geloofde ik die opmerking niet, maar het komt steeds meer in de buurt haha. Ik hoop vooral dat het niet Sinan is. :7 maar zou me niets verbazen als hij gewoon een hele slimme analytische kandidaat is, die het stiekem gewoon al lang weet. Observeert rustig en ziet denk ik alles. Als hij de mol is...ben ik al helemaal benieuwd wat hij heeft gedaan om te mollen, buiten overal “nee doe ik niet” op te zeggen 

Link to comment
Delen op andere websites

Op 23-2-2019 om 09:26, Dutchy3010 zei:

Ik hoop vooral dat het niet Sinan is.

Dat is in ieder geval zo :puh: 

 

Het zou Niels kunnen zijn. Maar waarom jatte hij dan een joker van Evelien om die vervolgens te slopen? Het zou Merel kunnen zijn. Ze speelde een toneelstukje bij die pinnen-opdracht; zij had geen vrijstelling nodig en wilde Niels er wellicht graag bij hebben in de finale. Het zou Sarah kunnen zijn, juist omdat die andere twee het wellicht helemaal niet zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoopte dat we de verliezend finalist wel zouden horen :puh: 

 

Niels > Merel

Sarah > Merel

Merel > Sarah

 

Zou echt geweldig zijn als het Niels is! Maar dat verwacht ik al niet meer sinds hij die joker jatte. Al zou dat wel echt veel mensen op het verkeerde been zetten. Mijn gevoel is ook al paar afleveringen Merel, dus ik hoop dat zij het niet is. Vind het altijd leuk als ik echt om de tuin geleid ben :D 

 

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...