Jump to content
PrioX

Video: Vriendin beoordeelt Red Dead Redemption 2!


Voor menig vrouw en vriendin is de release van Red Dead Redemption 2 een ramp. Je man of vriend heeft geen tijd meer voor je, doet alsof hij een cowboy is en begroet je telkens met ''You're a good girl'' en tipt zijn denkbeeldige hoed. De vriendin van zo'n gamer heeft nu een hilarische review op YouTube geplaatst waarin zij de buitenwereld duidelijk maakt hoe het eraan toe gaat in het huis van een RDR2-verslaafde. :puh: 

 

 

 

Bron: Shelby & Daphne YouTube

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Zo bijzonder vind ik het filmpje niet.

 

Hier in huis zijn er goede afspraken. Ik ga sowieso meestal als m'n egaa er niet is, en als ze er wel is is ze meestal met andere zaken bezig, ze trekt zich weinig van mij aan als ik game.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb de stukjes bekeken en ze kan er uitstekend een Oscar en Grammie winnen.

 

Tja, wij mannen vinden gamen nou eenmaal leuk, de ene is Battlefield verslaafd, de andere CoD, ander is NFS verslaafd en andere idioten zoals ik is GTA verslaafde dankzij de immense vrijheid in open-world. Al heb ik meer andere games maar GTA is nummer first number one voor vrijheid.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...