Jump to content

Red Dead Online - Eerste indruk


PrioX

Recommended Posts

Ik heb voor de story mode niks achter gelaten wat ik er van vond dat moet ik nog steeds doen, maar voor online kan ik wel even wat achter laten.

 

Mijn eerste indruk is nou ja sorry maar denk niet dat de online mode van rdr 2 iets is altans wat ik er nu van vind, of het moet nog beter gaan uitpakken dan zal ik mischien een ander oordeel hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is inderdaad een hele teleurstelling moet ik zeggen.

 

De chat kan er op ns gelezen worden het is baggger, bagger en bagger o en had ik al gezegt dat jet bagger was ??

 

Ik snap dat het een open beta is, maar dan nog lijkt het me toch wel dat je je eigen dingen op je eigen tempo kan ontdekken en geen andere gekken hebt rond lopen die zo maar dingen voor jou gaan starten.

 

Ik wacht wel tot je alleen in eem room kan zitten en ga dan op me gemak RDR Online bekijken, tot die tijd vermaak ik me prima met RDR 2.

Link to comment
Delen op andere websites

24 minuten geleden, Nyltje zei:

Al hackers gespot? :7 

Nee nog niet gespot, ik ben met online gestopt tot dat je dus alleen in een room kan, dan kan ik op mijn gemakje RDR Online kan gaan bewonderen tot die tijd vermaak ik me prima met RDR 2 story mode.

Link to comment
Delen op andere websites

De Xbox servers zijn net een uurtje online. Hoewel ik niet van plan was om vandaag nog te spelen was ik te nieuwsgierig om niet te spelen. Heb net dus een paar openingsmissies gedaan. Tot nu toe ben ik neutraal. De gameplay ziet er, zoals in de Story Mode, leuk uit. Maar ik ben nu al bang dat alles uitdraait op geld verdienen. Er zitten veel GTA Online trekjes in waarvan ik toch gehoopt had ze niet terug te zien (zoals het betalen van verzekeringen of de kosten voor het stallen van een paard). Ik ga morgen eens verder om dan een uitgebreidere mening te kunnen geven. Iedereen baseert de opbrengsten van missies op de eerste paar missies en vergelijken dat vaak met de duurste voorwerpen. Dat is niet helemaal eerlijk vind ik. We weten nog niet wat latere missies gaan opbrengen. 

 

Wat me wel ontzettend tegenviel was het creëren van je karakter. De details zoals puistjes of littekens zijn wel leuk gedaan, maar de hoofden die je krijgt zien er echt niet uit. Dan was de creator van GTA Online nog niet eens zo slecht. :7

 

En opnieuw geen pratende online karakters... Ik hoop niet dat dit een trend van Rockstar begint te worden. Ik vind het zo saai om een stil personage te spelen. De cutscenes worden er niet leuker op. :N

Link to comment
Delen op andere websites

Heb me de tering gelachen in online. Wat een gekkenhuis. Hoop dingen zijn me niet duidelijk en een aantal stranger mission zijn broken, maar ik heb wel veel lol gehad met m'n maatjes.

En het mooiste moment was dat ik in saint denis was en spawnde spontaan 3 verbrande boten midden op straat.

rdr2onlineglitch.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben voorlopig klaar met Red dead en online. Pracht spel maar na 2 playthrougs vind ik het prima.

Online is een hel, daar ga ik misschien weer verder mee als de full version beschikbaar komt.

 

Goed gedaan rockstar, totaal niks geleerd van gtao.

Bewerkt: door Schumy7_Patriot
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vermaak me tot nu toe wel met wat vrienden. Er is op dit moment alleen een beetje weinig variatie. De Stranger-missies in de Free Roam draaien voornamelijk uit op het omleggen van mensen of het stelen van koetsen. Na tien keer zo'n missies gedaan te hebben heb je het ook wel gezien. De opbrengsten zijn zoals verwacht absurd laag en de prijzen absurd hoog. Het voelt meteen aan als een grind. Maar ik lees op het internet veel van dit soort klachten dus wellicht doet Rockstar iets met die feedback. 

 

Ze mogen ook wel wat vaker die Free Roam Events starten. Die zijn ook nog wel leuk om te doen en het creëert dikke chaos. Heb al meerdere keren gehad dat er iets van twintig spelers op een klein gebied worden losgelaten om bijvoorbeeld pijl en boog kills te maken. :puh: 

Link to comment
Delen op andere websites

Tja. Ik vond single player echt geweldig. Ben daar nog steeds mee bezig. Lekker op m'n gemak en rustig aan.

 

Maar...online?? Ik weet het niet. Ik ben bang dat RDR2 Online het niet gaat redden tegenover GTA Online. 

Ik ben ook nog niet gemotiveerd om een ''carrière'' te starten in RDR2 Online en het super ver wil schoppen en rijk worden.

Niet zoals ik in GTA Online heb gedaan.

 

 

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...