Jump to content

sigarette cards


GTA_FUNPLAYER

Recommended Posts

Als ik me niet vergis krijg je tijdens een missie eenmalig toegang tot deze zones en kan je de kaart dan pakken. Maar ik geloof dat alle kaarten die zich in een bewaakte zone bevinden ook elders te vinden zijn. Om welke kaart gaat het eigenlijk precies?

 

Je kunt ook kaarten krijgen uit Premium Sigaretten. Deze kun je ook gewoon vinden, of kopen in een General Store. Ik had per ongeluk wat kaarten verkocht en kon deze dus niet meer vinden op vaste locaties. Ik heb ongeveer 100-200 dollar uitgegeven door telkens Premium Sigaretten te kopen en weer te verwijderen wanneer ik er 99 had. Uiteindelijk krijg je de kaarten die je nodig hebt. Bij mij duurde het ongeveer 15 minuten tot dat ik de ontbrekende kaarten weer had (waren er geloof ik drie of vier). 

Link to comment
Delen op andere websites

14 minuten geleden, GTA_FUNPLAYER zei:

bv de kaarten aan Heartland Oil Field of Annesburg in dat gebouw, dat wordt bewaakt.

Deze kaarten zijn niet onmogelijk te bereiken. Je moet er misschien wel wat geweld voor gebruiken maar het is mogelijk. Als je dat niet ziet zitten moet je geluk krijgen met Premium Sigaretten waar je dus ook kaarten uitkrijgt. :) 

 

15 minuten geleden, GTA_FUNPLAYER zei:

Maar de woestijn of West Elizabeth raak ik zowiezo niet binnen.

Later in het spel zal dit deel toegankelijk worden. 

 

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zelf heb pas de cigarette cards gezocht na dat ik de verhaallijn heb uitgespeeld, dat helpt wel mee dan word het een stukje makkelijker.

 

In een andere post van mij heb ik een link gedeeld over een interactive map van RDR 2 mischien heb je daar iets aan ?? Is ook in app beschikbaar.

Link to comment
Delen op andere websites

3 uur geleden, Pino1982 zei:

Ik zelf heb pas de cigarette cards gezocht na dat ik de verhaallijn heb uitgespeeld, dat helpt wel mee dan word het een stukje makkelijker.

 

In een andere post van mij heb ik een link gedeeld over een interactive map van RDR 2 mischien heb je daar iets aan ?? Is ook in app beschikbaar.

Hey ja die interactive map gebruik ik als hulpmiddel om ze te vinden :) dank je.  Maar verhaallijn uitspelen zal voor mij heel lang duren. GTA verhaallijn heb ik zelfs nog maar 20% ongeveer :D. Hou niet zo van verhaallijnen die je moet volgen. Ben meer om op eigen beweging los te spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

5 uur geleden, Schumy7_Patriot zei:

Ideaal die kaartjes voor upgraden dead eye.

Dat dan weer wel, de challenges helpen daar ook wel bij moet ik zeggen.

 

4 uur geleden, GTA_FUNPLAYER zei:

dead eye? :D ik haal die kaartjes om nieuwsgierigheid wat erop staat.

Dat kan natuurlijk ook, ik heb ze in opgehaald voor 100 %, en natuurlijk het spel zelf wat je allemaal wel niet tegenkomt onderweg geweldig en pratlchtig mooi.

 

Er zitten wel stukjes bij die niet gemakkelijk zijn om sommige sigarette cards tekunnen pakken.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...