Jump to content
  • Sign Up
GTAGames.nl
Sign in to follow this  
NicolaB

Bijlagen verwijderen vanuit 'Mijn bijlagen'

Recommended Posts

NicolaB

Hey crew,

Ik kan niet zo 1,2,3 de mogelijkheid vinden in 'mijn bijlagen' om mijn bijlagen te verwijderen.

Is dit momenteel mogelijk? en zo nee: zou dat mogelijk gemaakt kunnen worden?

Het lijkt mij eigenlijk wel een standaard feature van een 'mijn bijlagen' tab te zijn, dus vandaar weet ik het niet of ik het gewoon overzie :bonk:... In that case: sorry voor het topic :D 

Guardian1980
10 uur geleden, NicolaB zei:

Is dit momenteel mogelijk?

Nee

10 uur geleden, NicolaB zei:

en zo nee: zou dat mogelijk gemaakt kunnen worden?

We kunnen voertuigen naar Mars sturen en daar opnames laten maken, dus wellicht.

NicolaB

Ah, oke; jammer. Nu moet je al die topics handmatig langs. Naja gelukkig heb ik als superlid nog wat ruimte voor mijn onzinnige plaatjes :D 

Thundercover

Helemaal mee eens dat het mogelijk moet zijn om via Mijn Bijlagen je bijlagen te kunnen verwijderen. Blijkbaar stond het voor niemand ingeschakeld en aangezien ik geen reden zie om dat niet toe te staan (aangezien het via post bewerken ook kan), heb ik het hierbij voor iedereen ingeschakeld. :) 

NicolaB
16 uur geleden, Thundercover zei:

Helemaal mee eens dat het mogelijk moet zijn om via Mijn Bijlagen je bijlagen te kunnen verwijderen. Blijkbaar stond het voor niemand ingeschakeld en aangezien ik geen reden zie om dat niet toe te staan (aangezien het via post bewerken ook kan), heb ik het hierbij voor iedereen ingeschakeld. :) 

Kijk eens aan, helemaal top! :tu: Dan hoef ik niet steeds elk topic langs om het handmatig te verwijderen  :D 

Tnx! :)