Jump to content
PrioX

Speel 'Arena War' morgen op GTA Online!


medium.gtaonline_arenawar.jpg.d0a9b34c2a

 

Bestaat GTA Online nog? Jazeker! Na maanden van kleine updates, gratis geld en Red Dead Redemption 2 nieuws heeft Rockstar Games zojuist een nieuwe GTA Online update aangekondigd. Zet je schrap voor een groot gevecht in Arena War

 

Stap in de Arena War, waar meedogenloze gladiatorengevechten voldoen aan de allernieuwste technologieën voor voertuigmodificatie in een spectaculaire - en zeer brandbare - competitie. Begin aan een geheel nieuwe carrière onder de stratosferische koepel van de Maze Bank Arena. In deze competitie draait het erom om de hersenen van je tegenstander te verpulveren op het stuurwiel. En dat allemaal in naam van entertainment en met dank aan Jerome Productions.

 

Doe mee aan alle nieuwe voertuigtypen die speciaal zijn gebouwd voor de Arena in zeven explosieve nieuwe modi. Naarmate je carrière in de Arena War vordert, verdien je Arena Points en gebruik je deze om nog meer speelgoed te rangschikken en te ontgrendelen om de Arena of de straat op te gaan.

 

Arena War komt morgen, dinsdag 11 december, naar GTA Online.

 

Bron: Rockstar Newswire

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Damn, moet nog wel leuk zijn. In ieder geval veel zin in om het eens uit te proberen. :) 

 

Ik vind het ook wel mooi dat het al morgen uitkomt, toch altijd wat handiger i.p.v 3 weken te moeten wachten omdat ze de hype willen opbouwen. 

 

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik weet nog niet zo goed wat ik ervan moet vinden, eerst maar eens spelen dus. Het lijkt me wel gaaf om een soort van derby te hebben in de arena. Maar ik denk dat de bewapende voertuigen weer een flink prijsjes gaan hebben en ze de Freemode weer zullen verpesten. Ik heb in ieder geval alweer gelezen dat je een ''Arena workshop'' moet kopen voordat je bepaalde voertuigen kunt pimpen. Ze lijken dus door te gaan met de basis van de andere updates. 

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

1 uur geleden, PrioX zei:

Ik weet nog niet zo goed wat ik ervan moet vinden, eerst maar eens spelen dus. Het lijkt me wel gaaf om een soort van derby te hebben in de arena. Maar ik denk dat de bewapende voertuigen weer een flink prijsjes gaan hebben en ze de Freemode weer zullen verpesten. Ik heb in ieder geval alweer gelezen dat je een ''Arena workshop'' moet kopen voordat je bepaalde voertuigen kunt pimpen. Ze lijken dus door te gaan met de basis van de andere updates. 

De prijs kan eigenlijk niet hoog genoeg zijn voor die shit. Des te minder zie je hem in de freemode lobbies, als toch niemand geld er voor heeft. :puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Voor de retailer versie is het 3,45GB. Ik vraag me af waarom het zo groot moet zijn alleen vanwege die rare voertuigen.

Maar die ene op klassieke Chevrolet gebaseerd auto is wel nice, een van mijn lievelingsauto^^. Maar de rest is shit. Die onzin updates maakt Saints Row normaal.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...