Jump to content
PrioX

GTA Online: Arena War update nu beschikbaar!


 

Gisterenavond kregen we nog een onverwachtse aankondiging voor de nieuwe GTA Online update, Arena War. De update is vanochtend uitgerold voor Xbox One, PlayStation 4 en PC. 

 

De update opent de Maze Bank Arena voor explosieve, brute en dodelijke gevechten in stoere voertuigen tijdens derby spin-offs. Onder het commentaar van Alan Jerome en in de naam van entertainment mag je tijdens deze competitie de hersenen van je tegenstander verpulveren op het stuurwiel. Hoewel de competitie voor iedereen toegankelijk is kunnen de echte waaghalzen een carrière beginnen in Arena Wars. Door een Arena Workshop te kopen kun je je voertuigen klaarstomen voor de wedstrijd. In je Workshop kantoor kun je een Career Wall vinden waarop je progressie wordt bijgehouden. Door mee te doen aan Arena Wars krijg je geld, RP en Arena Points. Dat laatste kun je gebruiken om modificaties, upgrades, outfits en meer te ontgrendelen.

 

Wanneer je tijdens een Arena War bent uitgeschakeld mag je aan het rad van fortuin draaien waarmee je kans maakt op geld, RP en Arena Punten. Hierna kun je rustig relaxen in de toeschouwerskamer en zien hoe de overgebleven spelers het doen. :bier:

 

Er zijn zeven verschillende modi die je in de Maze Bank Arena kunt spelen: 

  • Carnage: een klassieke destruction derby met bewapende voertuigen. 
  • Flag War: twee teams vechten tegen elkaar in een klassieke capture the flag.
  • Games Masters: verzamel de meeste checkpoints om te winnen terwijl de tegenstander je dwarsboomt met hinderlagen. 
  • Here Come The Monsters: Monster Trucks krijgen de opdracht op Mini's te verpulveren.
  • Hot Bomb: ouderwets tikkertje met een bom. Een speler heeft de bom en moet deze doorgeven door te beuken.
  • Tag Team: teams spelen tegen elkaar, telkens 1vs1 terwijl de rest toekijkt
  • Wreck It: een race waarbij hinderlagen worden geplaatst door toeschouwers. 

medium.gtaonline_arenawar2.jpg.4ed8423a6

 

De update voegt ook zogeheten 'Contender' voertuigen toe die klaar zijn om de Arena te betreden. Er zijn drie categorieën: Future Shock, Apocalypse en Nightmare en je kunt ze kopen via de in-game website. Je hebt o.a. de Bravado Sasquatch, een grote en zware truck waarmee je de tegenstander kunt verpletteren. Oudere voertuigen zoals de Glendale en Dominator zijn ook klaar te stomen voor de Arena. Een aantal voertuigen zijn zoals voorheen achtergehouden en worden de komende weken uitgebracht.

 

Met deze update zijn er ook weer problemen opgelost en aanpassingen verricht. Zo is de cooldown voor het bellen van een persoonlijk voertuig verlaagd van vijf naar twee minuten. De volledige patch notes kun je hier lezen. De wekelijkse bonussen en kortingen zijn ook bijgewerkt. De komende dagen kun je o.a. profiteren van dubbel geld en RP op de nieuwe Arena Wars.

 

Heb jij de nieuwe update al gespeeld? Laat ons jouw mening weten in de reacties! :) 

 

Bron: Rockstar Newswire

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

De nieuwe klassieke auto's zijn echt geweldig! Eindelijk eens jaren 60 voertuigen en ook Chevy Nova gebaseerde en zo.

 

Maar deze dlc is de meest achterlijkste dat ik ooit heb meegemaakt. Ze hebben echt teveel naar Death Races gekeken en ook Mad Max.

En die ranks in Arena Wars is honderden keer erger dan bunker researches en je moet tier 500 zijn als je de Space Docker wilt unlocken en tier 1000 de tractor:7

Heb je eindelijk al die tijd gegrind naar tier 500, blijkt je geliefde Space Docker een pegasus te zijn en mag je het niet in je personal garage hebben.

En laat ik maar niet beginnen hoe je de Go Go Monkey Blista kan unlocken...

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Als ik deze update zo zie doet me het denken aan de gratis game: Crossout.

Zou wel weer een mooie dure update wezen wat je zoals gewoonlijk niet of slecht kunt terug verdienen!

 

Voor de mensen die niet weten welk spel ik bedoel: 

 

Bewerkt: door Beltie

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Heb gisteren wat potjes gedaan. Moet zeggen dat het me wel beviel. Leuke actie en de Arena heeft ook telkens een andere setting (ingestorte brug, neergestort vliegtuig, etc). Alleen jammer dat toen ik stopte de melding kreeg dat ik eerst een Workshop moest kopen om mijn Arena Points en progressie op te slaan... Er moest toch een addertje onder het gras zitten :7. Maar aan de andere kant toch wel goed dat je ook zonder zo'n Workshop kunt spelen voor geld en RP. De auto's en outfits interesseren me namelijk niet zoveel. Geslaagde update imo, al zie ik dit meer als Adversary Modes die ze nu dus als volledige update de deur uit doen. 

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Wisten jullie ook dat je bij bepaalde Tier een leuke voertuig kan unlocken? Zoals bij Tier 25 unlock je een Benny taxi en Tier 500 de Space Docker en zelfs de Clown Van. Maar volgens de videobeelden zijn het Pegasus en "kan" je ze niet opslaan in je garage. Dan voel je je toch heel hard in de maling genomen als je zo je best deed om ze te unlocken.

 

Er schijnt ook een bug te zijn waardoor die geunlockte voertuigen uit je pegasus lijst verdwijnen. Dit is wel erg slordig gedaan, heel jammer.

 

En oh ja, zelfs 'Saved Outfits' is verdwenen bij je kledingkast.

Bewerkt: door SilverRST

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Net de update een aantal uur gespeeld en vind 'm eerlijk gezegd erg tegenvallen. Als beginnende speler in Arena Wars kan je vrij weinig, en zelf nu, ik ben level 10 arena, maar nog steeds kan ik weinig. Het beuken om elkaar te vernielen is leuk, maar niet met die klote lasertjes of machine guns, dat verpest het weer enorm... Ook geen mogelijkheid om custom vehicles uit te zetten... Zet tenminste mensen met evenveel AP bij elkaar...

 

Leuke update, maar op z'n Rockstars uitgevoerd... (wat tegenwoordig slecht is)

Bewerkt: door Nyltje

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...