Jump to content

Money refund


Darco

Recommended Posts

Hoi ik heb zonet een request gevraagd via rockstar via chat met vraag ik een refund krijg op mijn mobiele operatie center moc  aangezien ik die 1 jaar geleden heb aangekocht heb met shark card  en deze niet meer gebruik via chat zou het normaal 4 minuten duren voor ik een response van rockstar trug krijg dit is ook eerste keer ik zo een aanvraag heb ingediend aangezien ze nog steeds niet antwoorden wou ik weten of dit normaal is of ze nog gaan antwoorden of niet?

Link to comment
Delen op andere websites

Welkom op het forum! :) 

 

Het kan vaak wel eventjes duren voordat ze reageren. Ik heb de chat nog nooit gebruikt dus ik heb er geen ervaring mee. Als ik persoonlijk ergens een probleem mee heb of gewoon iets wil aanvragen, open ik een ticket. Dit kan door hier een categorie te kiezen, daarna je platform en daarna je probleem uit te leggen. Het is verstandig om dit gewoon in het Nederlands te doen. Op die manier krijg je sneller een antwoord. 

 

Of ze je helpen weet ik niet. Ik geloof dat ze een hele tijd geleden besloten hebben geen refunds meer te geven op gekochte items die je niet meer bevallen. Ik heb geprobeerd de bron te vinden, maar ik kan deze niet vinden. Dus misschien heb je geluk. :puh: 

Link to comment
Delen op andere websites

Zou een mooie boel worden als iedereen refunds gaat aanvragen voor troep die ze niet meer gebruiken ingame, dan kan ik ook wel een refund aanvragen voor al mn pegasus voertuigen. 

 

Denk niet dat je ook.maar iets terug gaat zien van je shark card.

Bewerkt: door Schumy7_Patriot
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een antwoord trug gekregen van rockstar .

 Hello darco1993124, Thank you for contacting Rockstar Support. We understand that you are requesting refund for in-game item that you have purchased in GTA Online. We would like to inform you, that usually we do not provide compensation for this cases. However upon reviewing your request, we have verified your account and we have provided you with **GTA$1,400,000** for the vehicle. Please launch GTA Online and you will be able to see the funds again. Thanks for your patience. If you have any other concerns, feel free to contact us. We will be glad to help you. Good day! Best regards, Preston P. Rockstar Support

Link to comment
Delen op andere websites

2 uur geleden, Darco zei:

we have verified your account

Door speeltijd/level/legaal geld te matchen?

Rockstar meet met 2 maten.

En wat hebben ze als bewijs dat je bv die MOC niet meer gebruikt?

Bewerkt: door Schumy7_Patriot
Link to comment
Delen op andere websites

48 minuten geleden, Schumy7_Patriot zei:

Rockstar meet met 2 maten.

En rockstar zal daar vast niet in gaan veranderen.

 

Hij heeft zijn geld terug, dat wou die en dat is gelukt.

 

Maar het blijft wel apart, je koopt iets en je wil het niet meer gaan gebruiken om wat voor reden ook je je geld terug krijgt.

 

Dan heb ik zo iets denk dan wat beter na voor je zo'n aankoop doet, ik bedoel voor sommige is best prijzig om dat ze niet heel veel geld hebben op GTA online.

Bewerkt: door Pino1982
Link to comment
Delen op andere websites

Het zou beter zijn als Rockstar gewoon een optie toevoegt op properties, Pegasus voertuigen, enz te verkopen. We maken er sowieso verlies op dus ik zie het probleem niet. Zal hun ook vast veel aanvragen voor refunds schelen. 

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...