Jump to content
PrioX

Gerucht: Red Dead Redemption Remastered als Story Mode DLC voor Red Dead Redemption 2?


 

Let op! Dit artikel bevat spoilers over de verhaallijn van Red Dead Redemption 2! Lezen is afgeraden wanneer je de verhaallijn nog niet hebt uitgespeeld.

 

 

medium.5890a5fde1029_RDRJohnMarston3.png

 

 

Gaat Rockstar Games een Story Mode DLC uitbrengen voor Red Dead Redemption 2? Dat is natuurlijk de grote vraag die wij allemaal hebben nadat Grand Theft Auto V dit nooit gekregen heeft. Enkele spelers zijn de laatste dagen tegen een interessante bug gelopen. Tijdens het spelen van de Epiloog van Red Dead Redemption 2 veranderde de stem van John Marston ineens in de stem van een volwassen Jack Marston. Dit is opvallend aangezien Jack Marston in Red Dead Redemption 2 een kind is en blijft, ook in de Epiloog. 

 

In 2010 kreeg je na het spelen van Red Dead Redemption de mogelijk om als Jack Marston te spelen, de zoon van John. Spelers denken nu dus dat de eerste Red Dead Redemption mogelijk als een volledige remaster aan het spel zal worden toegevoegd, en je later het verhaal van John Marston uit RDR1 opnieuw kunt ervaren. 

 

Bekijk de onderstaande video om Jack te horen. 

 

Spoiler

 

 

Wat denk jij? Gaan we een Story Mode DLC krijgen voor Red Dead Redemption 2 waarbij het verhaal van Red Dead Redemption 1 een rol speelt?

 

Bron: Reel op YouTube

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Als je goed luisterd naar jack in te epiloog, hoor je al de oudere stem erin, waarschijnlijk dezelfde voice actor.

 

Edit: btw Red dead 1 is eigenlijk al geremastered/geoptimaliseerd op de Xbox One X, resolutie van 4K dan.

Maar de gewone 1080P versie is nog steeds erg mooi voor zn tijd.

Bewerkt: door Schumy7_Patriot

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

5 uur geleden, Pino1982 zei:

Ik kan het niet meer terug vinden helaas , maar ik heb ergens voor de release van RDR 2 gelezen dat is dus nu gecomfirmd 60 uur game play zou hebben en dat er nog eens 30 of 40 uur game play bij zou komen. 

 

We zullen het zien, ik hoop het wel.

Misschien dat Rockstar hiermee Online bedoelde?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

4 minuten geleden, Votair zei:

Misschien dat Rockstar hiermee Online bedoelde?

Dat zou heel goed kunnen maar volgens mij niet,  er stond niks over online bij kan ik me herrinneren.

 

We zullen zien wat rockstar gaat doen. Of ze een dlc gaan uitbrengen voor RDR 2, dat is rockstar eigenlijk wel een beetje verplicht na dat ze dat bij GTA V niet hebben gedaan.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

1 uur geleden, Pino1982 zei:

Dat zou heel goed kunnen maar volgens mij niet,  er stond niks over online bij kan ik me herrinneren.

 

We zullen zien wat rockstar gaat doen. Of ze een dlc gaan uitbrengen voor RDR 2, dat is rockstar eigenlijk wel een beetje verplicht na dat ze dat bij GTA V niet hebben gedaan.

Een DLC lijkt me wat vroeg, maar inderdaad we zullen zien.. :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

17 minuten geleden, Schumy7_Patriot zei:

Weet je wat een giller zou zijn?

Als ze alsnog een gta5 DLC uitbrengen_O_

Als dat komt dan staat de wereld op zijn kop denk ik. :bonk:

 

4 minuten geleden, Votair zei:

Een DLC lijkt me wat vroeg, maar inderdaad we zullen zien.. :)

Dat is nu nog wel wat vroeg ja, we zullen zien. :)

Bewerkt: door Pino1982

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Heb (eindelijk) RDR2 uitgespeeld en nu hoop ik zo hard dat er een remaster komt voor RDR1. Ik verwacht ook dat ze dat gaan doen: de map van RDR1 zit al in RDR2, de scenes met Agent Ross en Agent Fordham tijdens de credits, als je de game uitspeelt staat er op Social Club: "[Platypus] Put an end to things…for now". Alles wijst erop en ik ga echt heel blij zijn als het inderdaad zo is. :D

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...