Jump to content
PrioX

Red Dead Online update: Gold Bars zijn te koop, cadeautjes en meer aanpassingen zijn onderweg!


medium.ingamestoreonline.png.b749c915d72

 

Net op tijd voor kerst! Rockstar Games heeft vandaag de in-game store online gegooid voor Red Dead Online. In deze store kun je het tweede betaalmiddel van Red Dead Online kopen: Gold Bars. Met Gold Bars kun je items zoals kleding, wapens en upgrades (eerder) vrijspelen. Er zijn bepaalde items die alleen met Gold Bars gekocht kunnen worden en waarbij in-game geld geen optie is. 

 

Vorige week heeft Rockstar Games een update uitgebracht waarmee ze de in-game economie hebben gebalanceerd. Spelers hadden klachten dat de opbrengsten voor missies en activiteiten te weinig waren in vergelijking met de prijzen van bijvoorbeeld wapens en kleding. Met de update heeft Rockstar de opbrengsten omhoog gegooid, en sommige prijzen omlaag. 

 

Maar eventjes terug naar de in-game store die nu dus beschikbaar is. Hoeveel Gold Bars kun je kopen en wat is de prijs hiervan:

  • 25 Gold Bars: €4,99 (eenmalige deal)
  • 25 Gold Bars: €9,99
  • 55 Gold Bars: €19,99
  • 150 Gold Bars: €49,99
  • 245 Gold Bars: €74,99
  • 350 Gold Bars: €99,99

Vorige week hebben wij ook een artikel online geplaatst met een overzicht van hoe het Gold Bars-systeem werkt. 

 

Listen kids, don't do Micahtransactions.

 

Naast dat nu de store beschikbaar is kunnen spelers ook weer uitkijken voor wat cadeautjes. Spelers die tussen de release en 20 december hebben ingelogd op Red Dead Online krijgen nogmaals 15 Gold Bars. Deze Gold Bars moeten uiterlijk 24 december op je account staan. Ook is er vanaf volgende week vrijdag, 21 december, gratis geld op komst:

  • $100 wanneer je de Special Edition hebt
  • $1000 wanneer je de Ultimate Edition hebt
  • $100 extra wanneer je het spel vooraf besteld hebt

Rockstar werkt ook aan nieuwe updates voor Red Dead Online die ze begin 2019 willen uitrollen. Ze zijn o.a. bezig met het balanceren van de gameplay en werken aan anti-grief methodes. 

 

Bron: Rockstar Newswire

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

18 minuten geleden, .Sharingan zei:

Zijn de gold prijzen ook een beetje in balans met wat je er voor krijgt? Of is het net zo als GTA:Online waar je grof geld betaalt voor weinig in game currency?  Ik heb de game nog niet gespeeld dus heb geen idee.

Het ligt er een beetje aan wat je wilt kopen met Gold. Als je bijvoorbeeld iets wilt kopen waarvoor je eigenlijk nog niet het juiste level bent, dan betaal je meer. Laat ik wat voorbeelden geven. Ik heb de Mauser Pistol vrijgespeeld en deze kost $600. Als ik deze met goud wil kopen moet ik 24 Gold Bars neerleggen. Als ik voor de bundels zou gaan moet ik die van 25 Gold Bars kopen en dan betaal ik dus 10 euro voor een wapen. 

 

Ik ben voorlopig nog geen level 96. Op dat level krijg je een jas die normaal $146.50 kost. Als ik deze nu wil hebben en dus de levels omzeil kost me dat 30 Gold Bars. Omdat er geen bundel is met 30 Gold Bars moet ik twee keer een bundel van 25 Gold Bars kopen. Dat is 20 euro voor een jas. Hetzelfde heb ik met een paard dat je op level 70 krijgt. Deze kun je niet eerder vrijspelen met Gold en kost 42 Gold Bars (geld is geen optie). Dat paard kost je dus ook 20 euro.

 

Ik heb hier nog een absurd voorbeeld: een hoge hoed die je kunt kopen op level 50 kost normaal 7 Gold Bars (ook hier is geld geen optie). Dat is duur, maar niet extreem. Ik ben geen level 50, als ik deze nu wil hebben betaal ik 28 Gold. Ik zit dan ook tussen een prijs van 10-20 euro voor een virtuele hoed. 

 

Sommige items zijn best schappelijk, zeker als je gewoon het juiste level bent. Maar als je items eerder wilt vrijspelen betaal je daar ook flink voor met je portemonnee. We moeten als community oppassen dat we niet als gekke Gold gaan kopen. Er zijn nu al (leuke) items achter deze betaalmuur gestopt, items waarvoor je Gold Bars moet betalen. Als ze doorkrijgen dat de spelers niet moeilijk doen om geld neer te leggen voor deze microtransacties dan zal de content in toekomstige updates ook achter Gold geplaatst worden. Dan geef ik dit spel geen lang bestaan. 

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Wel jammer die Micah transactions.

 

Het idee dat je met niets startte in GTA Online vond ik zeer mooi. Langzaam komt er meer bij. 

Nu krijg je toch opeens een hoop geld en kan je spullen voor hogere ranks kopen. 

 

Naar mijn idee hadden ze het verdienmodel anders kunnen aanpakken. Ik snap wel dat ze hier het meeste mee binnen halen, maar bijvoorbeeld betalingen voor extra'tjes die het spel niet veranderen zou mooier zijn.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...