Jump to content
PrioX

Een alien invasie op komst? Deze wapens komen naar GTA Online!


medium.arenawarwapens.jpg.c7608ee707cdf19cec267aeed079cedc.jpg

 

Met de Arena War update voor GTA Online is er weer veel nieuwe content toegevoegd. Toch is er nog een hoop niet beschikbaar. Rockstar heeft er de laatste updates een gewoonte van gemaakt om content als kleding en voertuigen achter te houden zodat deze een voor een uitgebracht kunnen worden. Zoals verwacht is dit ook het geval met de Arena War update. Maar dit keer zijn er wel hele rare dingen achtergehouden...

 

De update heeft drie nog niet uitgebrachte wapens toegevoegd. De Up-n-Atomiser, Unholy hellbringer en Widowmaker. Wapens? Leuk! Maar dit zijn wapens die we nog niet eerder in GTA gezien hebben. Ze zijn namelijk een beetje... apart. Een lasterstraal schietende mini-gun en machinegeweer, en een zwaartekracht pistool waarmee je mensen en objecten omver kunt schieten. Doet dit je al denken aan Saints Row? Nee? Bekijk dan de onderstaande video waarin YouTuber Pyrerealm Gaming de wapens eventjes test.

 

 

Wanneer de wapens worden toegevoegd is nog niet helemaal duidelijk. Op Twitter heeft gebruiker TezFunz2 via Rockstar Support een antwoord kregen. De Up-n-Atomiser zal niet voor 1 januari 2019 beschikbaar zijn, en de Unholy hellbringer en Widowmaker pas op 8 januari 2019. Het is dus even afwachten wanneer we deze wapens officieel in het spel gaan zien. Toch zijn er al enkele spelers de wapens kunnen gebruiken dankzij modded accounts. 

 

 

Bron: Pyrerealm Gaming via YouTube en TezFunz2 via Twitter

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Of ze maken GTA expres zo achterlijk dat mensen massaal overstappen naar RDO?

Arrogantie is uiteindelijk hun doodsteek geworden want serieus? Minigun dat laser schiet en dan ook nog eens zwaartekracht handwapen??

 

Héél erg jammer hoe GTA is geworden.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

28 minuten geleden, SilverRST zei:

Of ze maken GTA expres zo achterlijk dat mensen massaal overstappen naar RDO?

Arrogantie is uiteindelijk hun doodsteek geworden want serieus? Minigun dat laser schiet en dan ook nog eens zwaartekracht handwapen??

 

Héél erg jammer hoe GTA is geworden.

Of sommige mensen hebben niks geen fantasie om GTA te spelen.

Je doet het tenminste toch voor de lol met vrienden.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Echt. Lijkt me geen reet aan. 

 

Wat mij een fantastische update zou zijn is cops and robbers wat ik ook vaak deed in MTA en SA-MP. Laat spelers zich bij de politie voegen of juist nog meer manieren om te gaan stelen als crimineel.  

Ben die futuristische bende nu wel zat aan het worden. 

 

 

Bewerkt: door GTAKevin023

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ohhh... Dit gaat niet meer over Grand Theft Auto, dat vind ik het erge. Kijk, als je een game neerzet waarbij je later gewoonweg te veel shit toevoegt... dat maakt de game gewoon verpest... Verzin dan gewoon een nieuwe game waarin dat de setting is, maar het heeft gewoon niks meer met GTA te maken, dat is zo ontzettend jammer... :N

 

Toch was dat hele alien gedoe al een ding toen het net uit was, dus als we later gaan zien dat we opzoek moeten gaan naar iets, lijkt me leuk, maar alsnog past dat niet in de GTA setting.

Bewerkt: door Nyltje

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Op 17-12-2018 om 17:22, Dr.Oppai zei:

Stuur de werknemer die dit soort besluiten neemt alsjeblieft de laan uit.

Lijkt me dat ze net het omgekeerde gedaan hebben door Leslie Benzies te ontslaan. Spel is sindsdien alleen nog maar bergaf gegaan.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...