Jump to content
Bassieboy35

[Gerucht] Instellingen hinten op een RDR 2 PC Versie


medium.RDR2Tips1.jpg.f34d1f874512e4c7615f729d533da3ff.jpg

 

Sinds Red Dead Redemption (2) op de markt is, is het voor PC spelers altijd de vraag geweest of het spel ook nou een keer voor de PC wordt uitgebracht. Tot nu toe alleen nog maar voor de console. Nu is er een video opgedoken waarin iemand naar de instellingen gaat. De clou is dat het hier om instellingen gaat die alleen zijn aan te passen op een PC. Daarnaast zien we ook de muis echt bewegen over de verschillende instellingen. Zo kan in dit geval het type beeldscherm, de resolutie en Vsynch worden aangepast. Normaal gesproken is dit alleen aan te passen op een computer. Daarnaast zien we de knoppen 'Apply changes', 'Select' en 'Back', hier zouden PC icoontjes bij kunnen staan maar ik heb deze er zelf nog niet uit kunnen halen door overbelichting. 

 

 

 

 

 

De vraag blijft natuurlijk in hoeverre we zoiets mogen aannemen. De video is op dit kanaal overnieuw geüpload. Het kanaal waar de video eerder stond is inmiddels verwijderd. Wat de reden hierachter is, blijft gissen. Wel hebben we eenzelfde situatie meegemaakt bij een PC versie van GTA V. Dat zegt natuurlijk niets, maar uiteindelijk is een PC versie wel werkelijkheid geworden. Voor de PC spelers hoop ik in ieder geval dat het waar is. Wat denk jij? 

 

Bron: YouTube Reupload Deleted Videos

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ok... Let me be clear: I hate this news.

 

:7

 

Nee, maar ik bedoel. Of maak een blije NicolaB en zeg: RDR2 KOMT OP PC! :D :D :D

 

óf houd de afwachtende, solidaire, same-as-always NicolaB en zeg: RDR2, beschikbaar op Ps... (I dunno, some consoles; i'm a PC gamer... )

 

Maar dit... Tsk... 't is dat ik een enorm hoog respect heb voor Bassieboy35 (echt, hoe die z'n doelen nastreeft in z'n leven: chappeau! :D ), maar anders had ik dit bericht af-ge-SLACHT! Mark my words.

 

 

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...