Jump to content

Night of the Forums - Uitreiking GTAForum Awards 2018


Thundercover

Recommended Posts

Night of the Forums

- Uitreiking GTAForum Awards -

 

Huh? Forum Awards? Heb ik de nominatie- en stemronde gemist? Nee, naar aanleiding van deze peiling over de opzet van de awards zijn we als crew aan de slag gegaan met het selecteren van leden die er dit jaar om een bepaalde reden bovenuit staken. Voor deze leden zijn er unieke awards gemaakt en die gaan we op zaterdag 29 december uitreiken in de chat.

 

De uitreiking vindt plaats onder het genot van de beste GTA-muziek, samengesteld door niemand minder dan @Bassieboy35, die gedurende de avond weer in zijn rol als DJ Bas treedt. Heb je verzoekjes, stuur hem vooral een berichtje of laat hieronder een reactie achter.

 

Wees er zaterdag vanaf 20.00 uur bij in de chat voor de leukste chatavond van het jaar!

Link to comment
Delen op andere websites

1 uur geleden, Nyltje zei:

Ik blijf dit zo'n lekker nummer vinden.

Dat is inderdaad een heerlijk nummer waaraan ik veel herinneringen heb. Hopelijk komt 'ie volgende week voorbij. Phil Collins mag trouwens ook niet ontbreken, Easy Lover en natuurlijk ook In The Air Tonight. :D 

 

Heb zin in zaterdag! :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...