Jump to content
PrioX

Nieuwe auto's, modus en cadeautjes beschikbaar op GTA Online!


Dit nieuwsbericht plaatsen we vandaag iets eerder online. Omdat het vandaag eerste kerstdag is zullen velen later vandaag geen tijd meer hebben om snel nog eventjes GTA Online op te starten. Maar dat is vandaag toch wel de moeite waard! 

 

large.gtaonline_kerstcadeau18.jpg.3f3f3320fddd799a349b5d18a33cefa1.jpg

 

Sinds afgelopen vrijdag hadden spelers de kans om de Up-n-Atomizer vrij te spelen met een speciale Business Battle in de Free Roam. Rockstar maakt het alleen vandaag een stukje makkelijker voor iedereen. Door vandaag in te loggen krijg je het wapen gratis in je bezit en kun je lekker andere spelers of NPC's vervelen met dit zwaartekracht pistool. 

 

medium.gtaonline_vapidclique.jpg.a9024bc70c0845d900d2046ce1cc483a.jpgmedium.gtaonline_italogto.jpg.6c064d12895d2a5d5b36db5765f023b2.jpg

 

Dit is niet het enige wat je vandaag gratis kunt bemachtigen. Een nieuwe auto, de Vapid Clique is vandaag toegevoegd en nu gratis te bestellen (met strik :puh:) bij Legendary Motorsport als kerstcadeau. Normaal gesproken kost deze $909,000. Morgen, 26 december, zal de Grotti Itali GTO te koop zijn bij Legendary Motorsport voor $1,965,000. 

 

Ook is er een nieuwe modus is beschikbaar in Arena War: Bomb Ball. In deze modus nemen twee teams het tegen elkaar op in een soort Rocket League-modus. In de arena liggen tijdbommen die je bij de tegenstander in het doel moet scoren. Ook kun je punten scoren door de tijdbommen op hun helft van de arena te plaatsen. In de arena liggen zoals gewoonlijk ook enkele valstrikken waarmee je de tegenstander kunt dwarsbomen.

 

De bonussen en kortingen voor de komende twee weken zijn door Rockstar bekendgemaakt. Je kunt de komende dagen veel extra content vrijspelen door in te loggen op GTA Online. Bekijk daarom snel de lijst en weet wat je binnen kunt halen. Fijne kerst! :) 

 

Bron: Rockstar Newswire

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

28dec zeker inloggen, een gratis Buzzard!

Afgelopen dagen wel ingelogd, maar wist niet dat je gratis dingen kon kopen op die dag. Wel de inlogbonus dingetjes gekregen. :puh:

 

EDIT: net even gespeeld, en ik zat te denken om de opressor te kopen, maar het scheelt bijna niks in prijs met die mkii, ik wacht wel totdat die in de aanbieding is. Ik heb geen mob dus ik kan geen trade price krijgen, heb wel een trade price bij de mkii versie.

Bewerkt: door Nyltje

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Itali GTO is ook best vet maar achterkant heeft een missende onderdeel of zo want dat hoort toch gesloten te zijn?

Als het regent, kan het je kofferbak nat maken :puh: 

 

Ik hoop dat R* wel nieuwe voertuigen toevoegt. Het hoeft geen nieuwe dlc's te zijn met nieuwe onzin dingen zoals een gebouw maar gewoon voertuigen.

Arena Wars vind ik gewoon over de top zoals facility met verdoemenis onzin en dergelijke.

 

En je moet perse een Arena kopen met garage als je de kleur van je koplampen wilt veranderen:7

Het is eindelijk mogelijk om kleur van je koplampen te veranderen maar wel tegen fors hoge prijzen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ok guys. De Itali GTO is wat mij betreft de beste auto van gta op dit moment! :D

 

Maar, let op! Gooi er GEEN hoge upgrade suspensions onder want dan veert hij niet lekker en crash je snel. 

Als je je normale, orginele, suspensions eronder houd dan heb je betere vering. 

Je komt wat lekkerder terug op je wielen als je over heuvels rijd. Met suspensions level 4 stuitert ie op z'n chassis er gaat ie alle kanten op. 

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...