Jump to content
PrioX

De enige echte Bravado Banshee staat opnieuw te koop!


Terug in 2013 kwam Rockstar Games met een echte Bravado Banshee (een Dodge Viper) aanzetten om de promotie van Grand Theft Auto V wat stijl te geven. Was je een Amerikaan dan had je geluk, de auto was te winnen tijdens een speciale win actie van Rockstar Games. De auto werd gewonnen door een vrouw die even later de enige echte Banshee te koop zette op eBay voor $170,000 (ongeveer 125,000 euro). Ze kon het geld goed gebruiken om haar kinderen beter onderwijs te laten volgen. 

 

Nu, vier jaar later, is de auto opnieuw te koop bij autobedrijf Texas Hot Rides. Je kunt de auto kopen voor $62,000 (ongeveer 54,000 euro), en je bent dan zeker van een collectors item. Dus, heb jij nog wat spaarcentjes onder het matras liggen? :) 

 

gallery_1_5_83897.jpg

 

Bron: Texas Hot Rides

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

2 uur geleden, Bassieboy35 zei:

Dit kan ik mij nog wel goed herinneren toen deze werd geleased. Toch eigenlijk jammer dat gebeurd is wat je kan verwachten, doorverkoop. Denk dat een handelaar z'n handen er wel aan te pas krijgt. 

Idd erg jammer. Als ik zo een unieke auto zou hebben, zou ik die houden en niet aan doorverkoop doen. Maarja, iets wat zo uniek is wat de hebzucht stimuleert: maximum profit.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Het is een hele mooie auto, dus zoals eerder gezegd vind ik het wel jammer dat deze auto wordt doorverkocht door de eigenaren. Ik hoop dat ooit een Grand Theft Auto fan de auto kan bemachtigen en ervan kan genieten in plaats van dat deze auto steeds wordt doorverkocht omdat het een collectors item is.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...