Jump to content

De Oppressor kopen?


Nyltje

Recommended Posts

Iemand ervaring met de normale oppressor unupgraded? Ik zit te twijfelen om hem te kopen omdat hij nu een discount heeft. De reden dat ik hem wil kopen: volgens mij is het het snelste voertuig. (spawntime, snelheid van het voertuig, makkelijk over obstakels). Beter dan de MKii. Een geupgrade MOB (om de oppressor aan te passen) kost zo'n 1,7mil, daar heb ik dus niet heel veel zin in. Het scheelt misschien wel wat als ik een trade price kan unlocken van de oppressor, maar zelfs dan is het toch zo'n 1,1mil.

 

Daarom ben ik benieuwd naar mensen met ervaring met de oppressor unupgraded. Is hij dan nog steeds een snel voertuig en waard om te kopen? Of is een andere beter? (MKii oppressor?)

 

LET OP! Ik gebruik het alleen voor transport, niet (perse) voor combat.

 

Nyltje

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb beide en eerlijk gezegd staat mijn oppressor (unupgraded) al een lange tijd gewoon in m'n garage als decoratiestuk. De MKII is simpelweg gemakkelijker in gebruik (al is de gewone leuker om mee te rijden/vliegen), kan je direct oproepen via het interactive menu en heeft countermeasures tegen ongewenst bezoek. 

 

Even samengegooid: 

 

Snelheid: Oppressor 

Handigheid: Oppressor MKII

Upgrades: 

  • Oppressor heeft een MOC/avenger en een bunker nodig. Aangezien je de wapens zelf moet craften/"uitvinden" kan het je nog een aardig bedrag kosten.  
  • Oppressor MKII heeft enkel een terrorbyte nodig. Wapens zijn standaard meegeleverd.

 

Tegen aanvallen van grond: Beide redelijk zwak. Terwijl de oppressor sneller weggeraakt heeft de MKII variant countermeasures tegen raketaanvallen.

 

Tegen aanvallen uit de lucht: Oppressor MKII

 

 

Link to comment
Delen op andere websites

Als de Oppressor Mk1 (de normale dus), dan zou ik zeggen: doen. Ik snap dat het als combat voertuig gezien maar ik gebruikte het ook vaak als transport en omdat het een leuke bike is en om te kijken tot hoe ver je kan komen met 1 boost of of je een rivier kunt oversteken. En unupgraded, wat bedoel je daar precies mee? Zonder de raketten of de normale upgrades opties? Maar als jet puur voor transport gebruikt, dan zijn de upgrades opties niet echt nodig.

 

En wat de Mk2 betreft, pfoeh, ik gebruik het zowel voor transport als combat omdat het betere raketten heeft dan de Mk1.

Maar ik vind de Mk1 toch leuker dan de Mk2. Voor combat gebruik ik de Scramjet omdat dat de enigste auto is waarmee je eigen handwapens en throwables kan gebruiken naast de super geleideraketten.

Link to comment
Delen op andere websites

de gewone oppressor is wel goed vooral met de boost. ik gebruik hem regelmatig. die van mij is wel upgegrade met raketten enzo maar dat is puur eigenbelang. ik heb met mijn mk1 oppressor al vaak genoeg zo'n mk2 oppressor neer gehaald. het is puur tactiek. maar goed te gebruiken zelfs zonder upgrades.

Link to comment
Delen op andere websites

Heel erg bedankt! Ik heb 'm gekocht en man wat was dit het waard. Niet alleen is het een heel handig voertuig, ook is het gewoon een heel leuk voertuig! Heb er al uren plezier van gehad! Kon het dan ook toch niet laten om later de vehicle workshop te kopen en hem te upgraden. 

 

Heel erg bedankt, dit heeft me zeker geholpen de keuze te maken!

 

Voor anderen met dezelfde vraag: zeker kopen, het is het zeker waard. Ook niet geüpgrade is hij ongelofelijk handig en vooral ook heel leuk om te gebruiken! :D De besturing is in het begin wel even wennen, maar je hebt het snel onder de knie.

Bewerkt: door Nyltje
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 years later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...