Jump to content

Bedrijven laten draaien via nachtclub


GTAKevin023

Recommended Posts

Hallo,

 

Ik heb nu inmiddels een meth, cocaine, geld en documenten lab gekocht.

Nou begrijp ik dat je via je nachtclub dat automatisch kan laten lopen zonder dat je supplies hoeft bij te vullen.

Klopt dat?

 

En zijn upgrades ook nodig zoals staff, security en machines? 

 

En, als ik meer bedrijven koop, bijvoorbeeld 2 cocaine labs, kan ik dan ook meer cocaine produceren, opslaan en verkopen met me nachtclub?

Kan iemand wat meer informatie geven?

 

Gr Kevin.

Bewerkt: door GTAKevin023
Link to comment
Delen op andere websites

Eigenlijk moet je je Biker bedrijven en je Nightclub los zien. Je hoeft de bedrijven alleen maar te hebben, er zijn verder geen upgrades of iets dergelijks nodig. Als je  die bedrijven dan hebt gekocht kan je bij je Nightclub mensen toewijzen om een bedrijf te beheren hierdoor gaat je Nightclub ook goederen maken. Maar dat staat verder los van het bedrijf zelf, je kan dus zowel je bedrijf als je Nightclub samen actief hebben en zo dus meer geld verdienen.

 

Om meer te verdienen via je  Nightclub kan je bij de computer in je kantoor upgrades voor je Nightclub kopen waardoor het produceren van goederen wat sneller gaat. Het zal wel altijd langzamer gaan dan bij het bedrijf zelf. 

Link to comment
Delen op andere websites

Ah ok, top. Dus ik hoef voor mijn meth lab geen staff uprades te kopen zodat mijn nachtclub mensen sneller gaan produceren. Dat blijft hetzelfde. Dat is echt chill. 

 

Maar, dat betekend dus ook dat ik niet 2 meth labs hoef te hebben om mijn goederen in de nachtclub te verdubbelen?

Dat blijft gewoon 0/20. 2 meth labs maakt daar dus geen 0/40 van

 

Zolang ik gewoon alle bedrijven heb waar mensen van mijn nachtclub mee kunnen werken. Zonder dat ik er meer geld in pomp zoals security, staff en andere upgrades, dan blijft het gewoon lekker automatisch produceren. Ik kan er niet meer van maken.

Enigste wat ik hoef te doen is af en toe alles te verkopen. Verder blijft het automatisch doorgaan. 

 

 

Bewerkt: door GTAKevin023
Link to comment
Delen op andere websites

Nee,  je hoeft geen upgrades te kopen voor je lab maar wel voor je nachtclub als je de mensen sneller wilt laten produceren.

 

Nee, om meer ruimte te krijgen in je club kan je via Maze bank foreclosures extra verdiepingen kopen voor je club waarmee je meer opslagruimte krijgt.

 

Dat klopt helemaal. Enigste wat je moet doen is de bedrijven opstarten nadat je ze gekocht hebt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Het is meer dat de bedrijven die je hebt een nieuwe inkomstenbron aanboren. Niet langer "alleen" de sales die jij zelf moet leveren (en waarvoor je voorraden moet regelen), maar er komt een klant bij: de nightclub.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...
  • 1 year later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...