Jump to content

Het Red Dead Mysterie! - De Uitslag


PrioX

Recommended Posts

medium.reddeadmysterie.jpg.03189e937a1778298c2585a3794e5910.jpg

 

De uitslag!
 

We stappen bijna uit 2018 en we worden begraven onder de verschillende uitslagen die deze periode nog snel de deur uitvliegen. Aan het Red Dead Mysterie is zojuist ook een einde gekomen en dat wil zeggen dat de resultaten binnen zijn. 

 

De afgelopen weken konden de cowboys onder ons aantonen dat ze goed waren in het opsporen van objecten in de wereld van Red Dead Redemption 2. Ik wil de deelnemers hiervoor bedanken! Het was leuk om jullie, vooral in de laatste rondes, moeite te zien doen om de moeilijke objecten te vinden. De houten oversteek uit ronde 3 zal bij jullie vast blijven hangen. 

 

Door objecten te vinden kon je XP verdienen die uiteindelijk een winnaar zouden aanwijzen. De XP die men verzameld heeft met het vinden van objecten krijg je op je profiel gestort met een bonus van 100 XP. 

 

De winnaar van het Red Dead Mysterie is:

 

satinesmith

55 XP verzameld (totaal 155 XP)

 

Van harte gefeliciteerd met de winst, @satinesmith!

 

Ook de rest heeft het uitstekend gedaan. Hadden we goud kunnen uitdelen dan was dit een mooie gelegenheid geweest. Maar net als satinesmith moeten @Platypus, @MouseX en @Schumy7_Patriot het doen met een XP bonus. :) 

 

Platypus

45 XP verzameld (totaal 145 XP)

 

MouseX

40 XP verzameld (totaal 140 XP)

 

Schumy7_Patriot

10 XP verzameld (totaal 110 XP)

 

Nogmaals dank voor jullie deelname en wellicht tot een volgende keer! :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ah helemaal top!

 

Het Red Dead Mysterie heeft mij de afgelopen tijd extra 'quality time' met Red Dead opgeleverd!  En nu pas in Chapter 3 ;)

 

Bedankt organisatie!

 

Ben wel ook nog benieuwd naar het ingestorte schuurtje haha.

 

De houten oversteek vergeet ik niet snel meer nee!

Link to comment
Delen op andere websites

2 minuten geleden, satinesmith zei:

Het Red Dead Mysterie heeft mij de afgelopen tijd extra 'quality time' met Red Dead opgeleverd!  En nu pas in Chapter 3 ;)

Top om te horen! :tu:

 

2 minuten geleden, satinesmith zei:

Ben wel ook nog benieuwd naar het ingestorte schuurtje haha.

Je zat in de buurt toen je Lasso, lantaarn, tonnen en stoel inleverde. Deze lagen namelijk bij Downes Ranch en het ingestorte schuurtje een paar honderd meter richting Valentine (bij Lucky's Cabin). 0_0

 

Spoiler

large.reddeadmysterie_29_locatie.jpg.6a4

 

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...