Jump to content

Leuke oude GTA SA topics


Dutchy3010

Recommended Posts

Hoe ouder we worden...hoe meer nostalgische gevoelens. Dit topic is voor leuke oude topics over GTA San Andreas.

 

Ik vind het stiekem wel leuk om wat oudere topics te lezen. Maar het is zo’n enorme berg aan topics die niet boeiend zijn (savegames, 100x hetzelfde topic, etc) dat grasduinen in de archieven niet altijd even plezierig is. Waarom zouden we leuke topics dan niet even delen? 

 

Misschien ben ik wel de enige die dit leuk vind, maar so be it ^_^ 

 

Kom je een leuk topic tegen? Post dan hier! Kan zijn omdat de wereld zo veranderd is, interessante discussie, (nu) hilarische constateringen, etc. Wel leuk om erbij te vermelden waarom je hem gekozen hebt!

 

Ik trap af met het onderstaande topic. Bizar hoe de wereld veranderd is. Blijkbaar was het in 2006 nog niet zo gebruikelijk dat filmpjes van cutscenes en missies online staan. Nu staan ze zo ongeveer voor de release al op youtube of andere kanalen. Simpele oplossing toen: savegame downloaden en het zelf maar gaan kijken. :7 

 

 

 

Link to comment
Delen op andere websites

Hehe, in de 2006 was internet niet voor iedereen toegankelijk en moeten we ook niet vergeten dat de snelheden ook niet al te best waren :D

De savegames kon me vroeger totaal niet deren want ik wilde gewoon alle missies kunnen doen. Kon me wel herinneren dat die vlieglessen klote waren hahaha maar die fiets wedstrijd op Mount Chilliad was helemaal klote... Ik gebruikte ook spaceeinstein's All in One mod, dat kende ik van GTA Vice City en toen ik GTA SA kocht, was ik die later gaan zoeken en tot heden gebruik ik die nog steeds.

Link to comment
Delen op andere websites

Op 17-1-2019 om 15:05, SilverRST zei:

Hehe, in de 2006 was internet niet voor iedereen toegankelijk en moeten we ook niet vergeten dat de snelheden ook niet al te best waren :D

De savegames kon me vroeger totaal niet deren want ik wilde gewoon alle missies kunnen doen. Kon me wel herinneren dat die vlieglessen klote waren hahaha maar die fiets wedstrijd op Mount Chilliad was helemaal klote... Ik gebruikte ook spaceeinstein's All in One mod, dat kende ik van GTA Vice City en toen ik GTA SA kocht, was ik die later gaan zoeken en tot heden gebruik ik die nog steeds.

Over vliegmissies gesproken, wat hadden we daar veel savegame aanvragen van. Zat vorige week dus wat te bladeren en zo ontzettend veel Learning to Fly, NOE, vertical bird en m’n persoonlijke favoriet Freefall.

Link to comment
Delen op andere websites

16 uur geleden, Dutchy3010 zei:

Over vliegmissies gesproken, wat hadden we daar veel savegame aanvragen van. Zat vorige week dus wat te bladeren en zo ontzettend veel Learning to Fly, NOE, vertical bird en m’n persoonlijke favoriet Freefall.

Hahaha en die obsessie van "IK MOET GOLD OP ALLES HEBBEN!!!". Tenminste, dat had ik :D  Er waren ook van die onmogelijke missies, ik denk die ene missie waarbij je een vliegtuig naar binnen moet in de lucht hahaha. Maar die autorijlessen waren lastiger dan die vlieglessen. Ik wilde perse die genoemde missies zelf doen en dat werd een hoop frustraties :D

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals @Lantyz een keer heel mooi verwoordde: wat waren er destijds veel leden met een “ongecoördineerde bende hormonen”. Onderstaande topics hebben niet veel reacties of discussie, maar staan wel enorm hoog op de de lijst met aantal bezichtigingen :7 

 

 

 

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb die onderwerpen nooit begrepen en zal het ook niet begrijpen ook. Maar die tweede topic hahahaha. Zeker 12 jarigen?

 

Wat ik ooit eens voor de gein probeerde is je stats bekijken met de toets 'tab'. Als je bijvoorbeeld een lelijke auto instapt, zie je dat je sex appeal heel laag is.

Stap je bijvoorbeeld een Infernus in, is het opeens hoog:7

Link to comment
Delen op andere websites

Waar ik me altijd wel mee vermaakt heb zijn de onderwerpen over myths als Bigfoot. Prachtig om twee groepen te zien vechten voor gelijk: hij bestaat en het is fake. :puh: 

 

Ik behoorde trouwens tot de eerste groep en heb dagen rondgelopen in de bossen. Ben trouwens nooit iets tegengekomen buiten spookauto's die van de berg stuiterden. :7 

 

 

Link to comment
Delen op andere websites

Op 31-1-2019 om 13:24, PrioX zei:

Waar ik me altijd wel mee vermaakt heb zijn de onderwerpen over myths als Bigfoot. Prachtig om twee groepen te zien vechten voor gelijk: hij bestaat en het is fake. :puh: 

 

Ik behoorde trouwens tot de eerste groep en heb dagen rondgelopen in de bossen. Ben trouwens nooit iets tegengekomen buiten spookauto's die van de berg stuiterden. :7 

 

 

Die Bigfoot onzin was ook lachen:schater: Was dat niet hetzelfde met Leatherface?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb niet zozeer nostalgische gevoelens bij SA Topics, maar wel met GTAf MTA meetings, het voelt echt als een eeuwigheid sinds de laatste keer dat er een georganiseerd is. Vorige week MTA weer geinstalleerd, was eigenlijk een beetje vergeten hoeveel lol ik daar altijd mee had :7 

Link to comment
Delen op andere websites

20 uur geleden, Dutchy3010 zei:

Zeker, en Alcatraz... en meer:

 

 

Door wie zijn die myths verzonnen??

 

Ik herinner me post of een topic waarbij iemand beweerde dat wanneer je snel met de camera beweegt in de woonkamer naar de tv, dat je die meid uit "The Ring' ziet. Like wtf??

Bewerkt: door SilverRST
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...