Jump to content

Study


GTA_FUNPLAYER

Recommended Posts

3 uur geleden, GTA_FUNPLAYER zei:

soms sta ik er bijna naast :D  Ik denk als je een dier eenmaal al hebt gedood dat je dezelfde soort nadien niet meer kan bestuderen. (Niet hetzelfde dier he)

Dat zou gewoon mogelijk moeten zijn. Ikzelf heb laatst de achievement gehaald waarbij je 200 dieren moet bestuderen. Ik had er ook al een paar gedood zonder te bestuderen. 

 

Welke dieren probeer je eigen te bestuderen? Ik weet namelijk dat het bij agressieve dieren niet meer werkt wanneer ze op de map rood worden aangegeven, en ze je dus willen aanvallen. Dit is vaak zo bij bijvoorbeeld wolven of beren. 

Link to comment
Delen op andere websites

1 uur geleden, PrioX zei:

Dat zou gewoon mogelijk moeten zijn. Ikzelf heb laatst de achievement gehaald waarbij je 200 dieren moet bestuderen. Ik had er ook al een paar gedood zonder te bestuderen. 

 

Welke dieren probeer je eigen te bestuderen? Ik weet namelijk dat het bij agressieve dieren niet meer werkt wanneer ze op de map rood worden aangegeven, en ze je dus willen aanvallen. Dit is vaak zo bij bijvoorbeeld wolven of beren. 

Het gaat om bijna elke diersoort. Een simpele eekhoorn tot een reiger of lepelaar tot een beer, eender welke. Soms lukt het, soms niet. Ik zie bv een uil op een tak en tekst verwijst naar great horned owl, maar R1 is onbeschikbaar. Heb hem 1x gedood en gepluimd maar niets study. Zo zeker een 70tal diersoorten. Van groot tot heel klein.

Bewerkt: door GTA_FUNPLAYER
Link to comment
Delen op andere websites

Raar, heb dit nog nooit voorgehad. Enkel wanneer ik te ver weg ben is R1 ombeschikbaar. Ik merk dat als je richt met je wapen, je precies het dier moet "raken". Probeer het eens te besluipen, zodat het dier je niet ziet, en blijf op gepaste afstand en zoom in met een wapen met een scope, of je verrekijker. Dat is wat ik vaak doe om ze niet te "spooken". Zolang R1 greyed out is, ben je te ver weg om het te bestuderen. Ga steeds een stapje dichterbij, tot het wel kan. 

 

En zoals gezegd, als het in rood wordt aangegeven op je minimap is study onbeschikbaar. 

Link to comment
Delen op andere websites

Ja vroeger had ik geen last met study, dan werkte het zelfs van bijna 200meter afstand! Nu op een meter van je nog niets. Maar gisteren kwam er een uil overgevlogen en op dak zitten van een hut. Ik stond echt heel kort en nog niets. Dan heb ik zoals jullie vermelde mijn verrekijker genomen en lukte R1 wel. Raar want stond echt niet ver. En met mijn wapen kon ik het raken want had het rood bolletje en kon doodschieten zonder probleem, maar study niet. Voortaan dus best altijd verrekijker nemen denk ik :) 

Gewoon raar omdat in begin als je nog niet veel dieren had het wel lukte.

 

 

Blijkbaar is de uil mislukt :(

Bewerkt: door GTA_FUNPLAYER
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...