Jump to content

GTA kentekenplaat veranderen lukt niet


petslove

Recommended Posts

Hallo iedereen,

 

Momenteel speel ik GTA 5 op de xbox one. 

Via internet heb ik gelezen hoe ik de kentekenplaten van mijn auto's kan veranderen, namelijk met Ifruit.

Helaas lukt me dat niet met alle auto's...

Auto's zonder kentekenplaat kan ik gemakkelijk aanpassen m.b.v. de Ifruit app, maar auto's waar al een kentekenplaat opzat niet.

 

Ik open de Ifruit app op mijn telefoon en ga ik naar LSC.

Eerst klik ik op 'plates' en kies ik een kentekenplaat.

Dan klik ik onderaan op 'garage' en kies ik de auto waarvan ik de kenteken plaat wil veranderen. 

Ik klik op 'order' en krijg dan de melding dat de kentekenplaat gratis vervangen kan worden. Ik heb de keuze om op cancel of accept te klikken. Ik klik op accept. 

 

Dan krijg ik de melding:

'Order was sent successfully'

En meteen erachteraan krijg ik de volgende melding:

'Your plate was processed succesfully'

Terwijl ik dus nog niks heb aangepast of geaccepteerd heb in de garage.

Terwijl het toen straks wel 1 keer was gelukt. Toen kon ik in de garage het order accepteren.

Kunnen jullie mij alsjeblieft helpen?

 

Alvast bedankt. 

Link to comment
Delen op andere websites

Welkom op het forum @petslove! :)

 

Dus als ik het goed begrijp lukt het je niet om een nummerplaat in te vullen op auto's die er al eentje hebben? Komt dit niet doordat je maar één nummerplaat kunt aanmaken en je dit voorheen al gedaan hebt? Ik denk dat iFruit dan automatisch de aangemaakte nummerplaat op het voertuig plaatst zonder dat je verder iets moet invullen. Je kunt namelijk niet per voertuig een andere zelfgemaakte nummerplaat instellen.

 

Heb je al in-game bij Los Santos Customs gekeken? Door je auto daar naar binnen te rijden kun je waarschijnlijk bij 'Plates' je zelfgemaakte nummerplaat instellen. 

 

 

Link to comment
Delen op andere websites

21 minuten geleden, PrioX zei:

Welkom op het forum @petslove! :)

 

Dus als ik het goed begrijp lukt het je niet om een nummerplaat in te vullen op auto's die er al eentje hebben? Komt dit niet doordat je maar één nummerplaat kunt aanmaken en je dit voorheen al gedaan hebt? Ik denk dat iFruit dan automatisch de aangemaakte nummerplaat op het voertuig plaatst zonder dat je verder iets moet invullen. Je kunt namelijk niet per voertuig een andere zelfgemaakte nummerplaat instellen.

 

Heb je al in-game bij Los Santos Customs gekeken? Door je auto daar naar binnen te rijden kun je waarschijnlijk bij 'Plates' je zelfgemaakte nummerplaat instellen. 

Dankjewel!

Dat zou misschien wel kunnen ja. Maar dat heb ik toen niet via ifruit gedaan. 

Maar ook als ik een order plaats met een andere aanpassing, wanneer ik de auto bijvoorbeeld in een andere kleur wil spuiten, lukt het niet. Ik krijg wel een melding dat ik LSC binnen moet gaan om het order te voltooien, maar hier krijg ik geen melding van? Dus ik kan het order niet accepteren. 

 

Hoe bedoel je dat je een zelfgemaakte nummerplaat kan instellen? Wanneer ik bij 'plates' kijk, zie ik niet de zelfgemaakte nummerplaat staan. Wel wanneer ik een auto naar binnen rijd, die nog geen nummerplaat heeft.

Bewerkt: door petslove
Link to comment
Delen op andere websites

Het kan ook zo zijn dat je even moet wachten. Met dit soort zaken zit er vaak vertraging tussen. Ik lees op internet dat het soms 24 tot 48 uur kan duren voordat de nummerplaat zichtbaar is in-game. Maar ik lees ook weer van mensen die al twee maanden aan het wachten zijn. Het is een veelvoorkomend probleem waar ik zo eigenlijk ook geen oplossing voor kan vinden. 

 

24 minuten geleden, petslove zei:

Hoe bedoel je dat je een zelfgemaakte nummerplaat kan instellen? Wanneer ik bij 'plates' kijk, zie ik niet de zelfgemaakte nummerplaat staan. Wel wanneer ik een auto naar binnen rijd, die nog geen nummerplaat heeft.

Dat is inderdaad wat ik bedoelde. Als de nummerplaat daar tussen staat hoef je de nummerplaat niet meer via de iFruit app op een voertuig te plaatsen. Je kunt het dan gewoon in-game doen. 

 

Wat je eventueel nog zou kunnen proberen: de nummerplaat via de iFruit App opnieuw selecteren, en dan tegelijkertijd een andere goedkope modificatie op je voertuig plaatsen, en dan pas de bestelling afronden. Wellicht dat de app moeite heeft om alleen een nummerplaat bestelling te triggeren. 

Link to comment
Delen op andere websites

19 uur geleden, PrioX zei:

Het kan ook zo zijn dat je even moet wachten. Met dit soort zaken zit er vaak vertraging tussen. Ik lees op internet dat het soms 24 tot 48 uur kan duren voordat de nummerplaat zichtbaar is in-game. Maar ik lees ook weer van mensen die al twee maanden aan het wachten zijn. Het is een veelvoorkomend probleem waar ik zo eigenlijk ook geen oplossing voor kan vinden. 

 

Dat is inderdaad wat ik bedoelde. Als de nummerplaat daar tussen staat hoef je de nummerplaat niet meer via de iFruit app op een voertuig te plaatsen. Je kunt het dan gewoon in-game doen. 

 

Wat je eventueel nog zou kunnen proberen: de nummerplaat via de iFruit App opnieuw selecteren, en dan tegelijkertijd een andere goedkope modificatie op je voertuig plaatsen, en dan pas de bestelling afronden. Wellicht dat de app moeite heeft om alleen een nummerplaat bestelling te triggeren. 

 

Helaas helpt dat ook niet. Ik had al geprobeerd om de auto een andere kleur te geven, maar ook deze order wordt niet verstuurd. Wel krijg ik direct een bericht op de telefoon van GTA dat ik naar de garage kan gaan om het order te voltooien, maar het probleem is dat ik geen melding krijg om dit te voltooien. Dit heb ik pas 1 keer gehad, toen ik pas de ifruit app had, maar daarna lukte het niet meer.

 

Daarnaast is er nog een probleem bijgekomen. Ik kan geen auto's meer verkopen. Er staat dat ze op dit moment geen auto's nodig hebben. Nu weet ik dat ik iedere drie dagen een auto kan verkopen, maar ook na drie dagen lukt het niet meer. Wel als ik een auto steel, die kan ik wel verkopen. Maar auto's die uit mijn garage komen niet. Zo vreemd, er klopt duidelijk iets niet. 

Link to comment
Delen op andere websites

Wel vervelend dat het allemaal niet werkt. Ik lees op het internet dat er beveiligingen in het spel zitten die geactiveerd worden wanneer je te snel of te veel voertuigen achter elkaar verkoopt. Het spel wilt dit soms detecteren als glitchen. Soms kan dit enkele uren duren voordat het uitgeschakeld wordt.

 

Wat je kunt doen is bij Rockstar Support een ticket openen en je problemen uitleggen. Wellicht kunnen zij je helpen door direct wat te veranderen aan je account o.i.d. Ik kan namelijk zo geen andere oplossingen vinden. Via deze link kun je een ticket aanmaken. Je moet wel eerst je platform selecteren. Het is verstandig om je bericht in het Nederlands te typen. Op die manier krijg je namelijk sneller een antwoord terug. 

Link to comment
Delen op andere websites

3 uur geleden, PrioX zei:

Wel vervelend dat het allemaal niet werkt. Ik lees op het internet dat er beveiligingen in het spel zitten die geactiveerd worden wanneer je te snel of te veel voertuigen achter elkaar verkoopt. Het spel wilt dit soms detecteren als glitchen. Soms kan dit enkele uren duren voordat het uitgeschakeld wordt.

 

Wat je kunt doen is bij Rockstar Support een ticket openen en je problemen uitleggen. Wellicht kunnen zij je helpen door direct wat te veranderen aan je account o.i.d. Ik kan namelijk zo geen andere oplossingen vinden. Via deze link kun je een ticket aanmaken. Je moet wel eerst je platform selecteren. Het is verstandig om je bericht in het Nederlands te typen. Op die manier krijg je namelijk sneller een antwoord terug. 

 

Ja inderdaad vervelend. 

Ben in contact met Rockstar Support, maar tot nu toe kunnen ze me niet helpen. Hopen dat er snel een oplossing komt. In ieder geval bedankt voor je hulp!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 years later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...