Jump to content

Guarma bereiken lukt niet


GTA_FUNPLAYER

Recommended Posts

Weet niet hoe die debielen van You Tube het doen maar het is ONMOGELIJK om via die smalle steeg ( Sea of Coronado) omhoog te klimmen !!!! Op you tube zie je zo NOOIT hoe ze het doen ! opeens FLOEP en ze zijn bovenaan !!

 GUAMRA = NOOIT !

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 46
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GTA_FUNPLAYER

    18

  • ViX_EleCtriX

    9

  • PrioX

    6

  • RedDeadRedemption

    5

Probeer het met iemand te doen die wel weet hoe het werkt, die kan jou dan omhoog lasso'en. Schijnbaar werkt het ook om een paard en wagen er tegenaan te rijden via het karretje er op te klimmen. 

 

En let een beetje op je taalgebruik alsjeblieft. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

19 uur geleden, Danger_dog_guy_7 zei:

Probeer het met iemand te doen die wel weet hoe het werkt, die kan jou dan omhoog lasso'en. Schijnbaar werkt het ook om een paard en wagen er tegenaan te rijden via het karretje er op te klimmen. 

 

En let een beetje op je taalgebruik alsjeblieft. ;)

Waarom denkt iedereen "automatisch" aan Online ???? Ik heb het helemaal niet over Online anders had ik dat wel bijgezet ! Hoe kan je met iemand anders werken als je in story mode zit? Waarom zegt men mij dat ze gepatched is in online, ….. Steeds denkt iedereen meteen direct "Online" ppff

 

Wat betreft mijn taalgebruik : ik zie nergens geen 1 scheldwoord staan ! Nergens.

 

Wat betreft je hebt er niets te zoeken: jawel! Dieren om je compendium te vervolledigen !

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn excuses voor het verstrekken van wat extra informatie. Je had het er inderdaad niet bijgezet, vandaar dat ik het er even als extra bij vermelde. 

 

Maar ook in singleplayer werkt die manier niet langer, het is al een tijdje geleden gepatched. Er is nog een manier die vooralsnog werkt in singleplayer. 

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom zet Rockstar dan die dieren bij in Compendium ? Ook belachelijk van hen om er niet meer heen te kunnen na je missies. Want tijdens je missies heb je geen tijd ervoor. Ben via chapter 5 terug gegaan naar Guarma maar daar ben je verplicht de leden te volgen zodat je niet vrij kan rondlopen. Dus geen tijd om die dieren te bestuderen en pluimen om je compendium te vervolledigen. En zoals Danger Dog Guy zegt met paard en kar, weet niet of je kan zwemmen met een kar aan je paard ? Tevens ook belachelijk dat je karakter niet kan zwemmen.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan er nog wél heen, via een glitch. Maar niet via de manier die jij beschreef, die is al enige tijd geleden gepatched zoals ik schreef. Inderdaad jammer dat het niet op een normale manier kan, maar niks aan te doen. 

 

Als je wilt weten hoe, kijk even een tutorial op YouTube, dan weet je precies hoe. Iets met een grot en een paar flessen sterke drank. 

Link to comment
Delen op andere websites

Op ‎4‎/‎02‎/‎2019 om 18:51, Sentasi zei:

Ook goed toch? Ik vertel je een alternatieve manier, die nog werkt en je gelooft het niet? Dan weet ik het ook niet meer. Denk dat je dan maar beter gewoon niet naar Guarma gaat, scheelt een hoop frustratie. 

Hahaha net gisteren 8x geprobeerd in elke grot die you-tube vermeld en mij straal bezopen gedronken dat alles wazig werd. Wat gebeurt er …. ik beland bovenaan op de berg maar wel nog steeds in DEZELFDE map !! Niet zoals je op you-tube ziet dat je buiten de zone belandt en er een wild paard kan nemen om vervolgens naar Guarma te rijden (zand glitch) !

Ik vind dat Rockstar had moeten vermelden dat als je in chapter 5 bent dit je ENIGE kans is om dieren compendium te behalen !

Want doe je je missie opnieuw dan helpt het ook niet want na je missie ga je meteen terug als John in de gewone map ! Terug even Arthur zijn in Guarma helpt niet.

Grove fout van Rockstar om Guarma niet als echte map te laten gelden. Of dat ze dan diezelfde dieren (papegaai, slang, …) ook in de map zetten !

Ben niet de enige die graag een 100% compendium wil hebben :( 

 

Link to comment
Delen op andere websites

54 minutes ago, GTA_FUNPLAYER said:

Hahaha ....

Ben niet de enige die graag een 100% compendium wil hebben :( 

 

Savegame aan het einde van chapter 4, dan zet je autosave uit en start je vanaf daar. Ik weet da's makkelijk gezegd, heb zelf dan ook een new game gestart om een vlak voordat chapter 4 overgaat in 5 die game te saven,... waarschijnlijk duurt dat nog even, want ik ben nu van plan om zo lang mogelijk in chapter 4 te blijven. 

Link to comment
Delen op andere websites

2 minuten geleden, ViX_EleCtriX zei:

Savegame aan het einde van chapter 4, dan zet je autosave uit en start je vanaf daar. Ik weet da's makkelijk gezegd, heb zelf dan ook een new game gestart om een vlak voordat chapter 4 overgaat in 5 die game te saven,... waarschijnlijk duurt dat nog even, want ik ben nu van plan om zo lang mogelijk in chapter 4 te blijven. 

Ja maar ben ik dan al mijn andere dieren kwijt die ik nu heb bij John? Ik zit nu aan 89.9% van mijn spel. En als ik een tweede game open, dan ga ik toch die andere niet meer hebben? Dan heb ik enkel de dieren die ik voor chapter 5 al had, toch?

Link to comment
Delen op andere websites

40 minuten geleden, ViX_EleCtriX zei:

Savegame aan het einde van chapter 4, dan zet je autosave uit en start je vanaf daar. Ik weet da's makkelijk gezegd, heb zelf dan ook een new game gestart om een vlak voordat chapter 4 overgaat in 5 die game te saven,... waarschijnlijk duurt dat nog even, want ik ben nu van plan om zo lang mogelijk in chapter 4 te blijven. 

Begrijp ook niet echt wat je bedoelt, bedoel je de laatste missie van chapter 4 opnieuw doen of helemaal van 0 beginnen en bij chapter 4 je autosave uitzetten? Want als je gewoon je laatste missie herdoet van chapter 4 dan zal je na het herdoen meteen naar John weerkeren !!!!

Net als je elke missie herdoet, zal je meteen wederkeren naar je werkelijke punt waar je bent op heden. (voor mij 89.9%)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...