GTAGames.nl
GTA_FUNPLAYER

Guarma bereiken lukt niet

39 berichten in dit onderwerp

Daar heb je wel een punt, maar,.... RDR2 is vergelijkbaar, dat ligt niet aan rockstargames maar aan de spelers. Dit zie je in elke online shooter. RDRonline krijgt binnenkort een update om het probleem van griefers aan te pakken. Die update komt 26-2-2019 dus heb je nog zo'n 12 dagen om je te vermaken met de storymode van RDR2. Tijd zat om een nieuwe game te starten en na elke missie handmatige te saven. Mocht je toch de moed hebben om opnieuw te beginnen dan zal je raar opkijken als het verhaal anders verloopt, ik ben aan mijn 3e playthrough begonnen. De 1e keer dat ik RDR2 speelde heb ik chapter 1 vier keer opnieuw gespeeld.

Voor mij staat GTAV en RDR2 eenzaam aan de top. Hoe hard die stront ook wordt, ik blijf eten.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites
GTAGames.nl
5 minuten geleden, ViX_EleCtriX zei:

Daar heb je wel een punt, maar,.... RDR2 is vergelijkbaar, dat ligt niet aan rockstargames maar aan de spelers. Dit zie je in elke online shooter. RDRonline krijgt binnenkort een update om het probleem van griefers aan te pakken. Die update komt 26-2-2019 dus heb je nog zo'n 12 dagen om je te vermaken met de storymode van RDR2. Tijd zat om een nieuwe game te starten en na elke missie handmatige te saven. Mocht je toch de moed hebben om opnieuw te beginnen dan zal je raar opkijken als het verhaal anders verloopt, ik ben aan mijn 3e playthrough begonnen. De 1e keer dat ik RDR2 speelde heb ik chapter 1 vier keer opnieuw gespeeld.

Voor mij staat GTAV en RDR2 eenzaam aan de top. Hoe hard die stront ook wordt, ik blijf eten.

RDR2 Online ga ik toch niet doen. Ik zal wel storymode blijven spelen.

Maar het is wel beetje schuld van Rockstar zelf door oorlog updates toe te voegen aan GTA ! Als er geen War-cars maken, zouden spelers ze niet spelen. Beetje aanzetten tot geweld.

Mja eigenlijk sta ik ook wel verbaasd als je ziet hoe ze laten zien als je een dier velt ! GAIA dierenrechten :) 

zal proberen na mijn 100% een nieuw spel te doen, ben nu aan 93% en is eerlijk mijn allereerste spel dat ik zover raak en graag doe !!!

Enkel dat Guarma foutje stak me tegen :) 

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites
22 uur geleden, ViX_EleCtriX zei:

Had nog 1 ernstig vraagje: Ik heb nu 92% dus, maar als ik het spel opnieuw speel en mijn 92% behoudt op savegame, dus een nieuw spel beginnen en opslaan, hoe staat het dan met je Social Club account? Is daar dan je 92% weg en je bereikte dieren en chapters ?

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik weet het allemaal niet zeker,...maar:

Socialclub "kijkt" volgens mij naar je laatste "Autosave". Vandaar dat je die "Autosave" uitzet voordat je een "Savegame" start. Als je RDR2 opstart zal je altijd beginnen vanaf die laatste "Autosave". Doe je een "Replay Mission" dan kom je na die mission weer automatisch in die laatste "Autosave". Start je een "Savegame" zonder je "Autosave" uit te zetten dan verlies je dus je voortgang. 

Start je een "Newgame" dan behoud je al je "Trophies", maar je "Socialclub" zal dus resetten naar 0%.

Aangezien je weinig tot geen handmatige "Savegames" hebt lijkt het me zinvol om opnieuw te beginnen. Heb je verder alles gedaan? Gunslingers? Schatkisten? etc etc etc enzovoorts,...

Je kunt dus meerdere "Savegames" maken in chapter 4. Honor hoog of laag bijvoorbeeld,.... 1 ding kan ik je verzekeren, je game zal nooit hetzelfde zijn als de keer daarvoor.

Al met al vind ik het zinloos om zoveel moeite te doen voor een papegaai,... Je kunt beter proberen om alle games op goud en/of plutonium,...sorry platinum te krijgen.

Bewerkt: door ViX_EleCtriX

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites
1 uur geleden, ViX_EleCtriX zei:

Ik weet het allemaal niet zeker,...maar:

Socialclub "kijkt" volgens mij naar je laatste "Autosave". Vandaar dat je die "Autosave" uitzet voordat je een "Savegame" start. Als je RDR2 opstart zal je altijd beginnen vanaf die laatste "Autosave". Doe je een "Replay Mission" dan kom je na die mission weer automatisch in die laatste "Autosave". Start je een "Savegame" zonder je "Autosave" uit te zetten dan verlies je dus je voortgang. 

Start je een "Newgame" dan behoud je al je "Trophies", maar je "Socialclub" zal dus resetten naar 0%.

Aangezien je weinig tot geen handmatige "Savegames" hebt lijkt het me zinvol om opnieuw te beginnen. Heb je verder alles gedaan? Gunslingers? Schatkisten? etc etc etc enzovoorts,...

Je kunt dus meerdere "Savegames" maken in chapter 4. Honor hoog of laag bijvoorbeeld,.... 1 ding kan ik je verzekeren, je game zal nooit hetzelfde zijn als de keer daarvoor.

Al met al vind ik het zinloos om zoveel moeite te doen voor een papegaai,... Je kunt beter proberen om alle games op goud en/of plutonium,...sorry platinum te krijgen.

Het is inderdaad heel onozel om van 0 te herbeginnen, en elk dier weer te moeten bestuderen, tracken, doden en vellen, en elke chapter opnieuw doen en mijn behaalde dreamcatchers, sigaretten cards, strangers, bountys, ……… alles van 0 terug opnieuw dus. Is echt heel oliedom ! En het is niet enkel die "papegaai", die "100% dieren compendium" was voor me heeeeeeeel belangrijk :(  meer zelfs dan de missies !

Misschien een nieuw social account maken. Maar hoe doe ik dat met mijn PS4 :( 

Bewerkt: door GTA_FUNPLAYER

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Hallo,

Ik heb volgende gedaan: mijn Social club account een familie lid toegevoegd en dan mijn PS4 niet aangemeld via mijn account maar via mijn "familielid" account. Nu speelt hij dus RDR2 als begin chapter 1 in de sneeuw met de hele bende. Dus dat is oke.

Op mijn Social Club kan ik nog mijn 92% zien van mijn behaalde resulaten, maar als ik daar uitlog en om mijn resultaten te zien van mijn familielid account, dan moet ik mij bij Social Club uitloggen en weer inloggen, maar deze blijft dezelfde Sony Network nickname behouden, je PSN naam. Nu weet ik niet of deze dan de 92% zal overschrijven? Want het spel is helemaal nieuw, heb 1 savegame gedaan als familielid, en als ik terug ga als mijn account heb ik weer mijn 92% op PS4. Maar heb schrik dat als ik mijn PS4 link aan SocialClub, hij het als zelfde zal zien? Mits mijn PSN SocialClub gelinkt wordt aan je Sony naam?

Dank je

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

?

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om te kunnen reageren

Een account aanmaken

Registreer je voor een eigen account. Het is snel en makkelijk!

Nu registreren

Inloggen

Heb je al een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Recent actief   0 leden

Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.