Jump to content

auto's stelen ps4 (offline)


Timmy269

Recommended Posts

Ik zit momenteel nog in de story waar er verwacht wordt de "bikers" te "killen", dat is iets na de juwelenoverval.

Ik wou eens iets nieuws proberen en het is me gelukt om Taxichauffeur te spelen door gewoon in een taxi te stappen en oproepen te aanvaarden van de dispatch maar komt niet veel actie in voor.

 

Dus vroeg ik me af of het mogelijk is om auto's te stelen en die in mijn garage te plaatsen, maar waar is mijn garage? Ik heb gezien dat er mensen zijn met een garage vol exclusieve auto's.

 

Ook heb ik eens gezien dat sommige een ceo zijn van een bedrijf en auto's stelen die op een gewilde lijst staan, ze kunnen ook gestolen auto's verkopen, ... Kan ik dit ook op de ps4 offline doen?

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, de grote garages en kantoorpanden zijn enkel beschikbaar in GTA Online. Daar heb je inderdaad ook Import/Export missies waarbij je auto's kunt stelen, ze kunt aanpassen en daarna kunt doorverkopen. 

 

In de story mode is het mogelijk om een kleine garage te kopen. Alle drie de hoofdpersonages kunnen er eentje kopen voor normale auto's en motors. Dit kan via de Dynasty 8 website. Hoeveel voertuigen je er precies in kwijt kunt weet ik niet precies. Maar ik geloof vier normale voertuigen, en dan zijn er ook nog 'Special vehicles' waar je er oneindig van kunt hebben. Dit zijn vaak voertuigen die je krijgt als beloning voor zij-missies en deze zijn trouwens ook niet visueel zichtbaar in de garage zelf maar staan in een apart menu. 

 

Verder zijn er ook speciale properties te koop zoals een grote loods op het vliegveld waar je voertuigen als een tank (welke je moet kopen via Warstock Cache and Carry) in kwijt kunt, of een jachthaven waar je boten in kwijt kunt. Deze staan als het goed is gewoon op de map aangegeven met een propertie-icoon. Maar ik geloof dat je voor bepaalde properties met een bepaalt karakter moet spelen. De loods op het vliegveld is volgens mij alleen te koop als Franklin. Maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen. 

 

 

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...