Jump to content

Timed out locating session


Badthings2u

Recommended Posts

Normaal gesproken krijg je deze melding wanneer er verbindingsproblemen zijn. Tegenwoordig zijn er ontzettend veel hackers actief op de Xbox 360 en Playstation 3. De kans is groot dat zij iets met je account gedaan hebben waardoor je nu niet meer kunt inloggen. Spelers melden namelijk dat hackers je savegame kunnen aantasten waardoor deze corrupt raakt en je niet meer kunt inloggen. Ben je toevallig recent in contact gekomen met een hacker (zonder dat je het wist)?

 

Als dat het geval is kun je een support ticket aanmaken op Rockstar Support. Dat kan via deze pagina waarvoor je wel eerst moet inloggen met je Social Club account. Leg daar je probleem uit met zoveel mogelijk informatie, en vermoedelijk kunnen zij je dan verder helpen. Je support ticket kun je gewoon in het Nederlands typen. De kans is groot dat je dan sneller hulp krijgt. :) 

Link to comment
Delen op andere websites

1 uur geleden, PrioX zei:

Normaal gesproken krijg je deze melding wanneer er verbindingsproblemen zijn. Tegenwoordig zijn er ontzettend veel hackers actief op de Xbox 360 en Playstation 3. De kans is groot dat zij iets met je account gedaan hebben waardoor je nu niet meer kunt inloggen. Spelers melden namelijk dat hackers je savegame kunnen aantasten waardoor deze corrupt raakt en je niet meer kunt inloggen. Ben je toevallig recent in contact gekomen met een hacker (zonder dat je het wist)?

 

Als dat het geval is kun je een support ticket aanmaken op Rockstar Support. Dat kan via deze pagina waarvoor je wel eerst moet inloggen met je Social Club account. Leg daar je probleem uit met zoveel mogelijk informatie, en vermoedelijk kunnen zij je dan verder helpen. Je support ticket kun je gewoon in het Nederlands typen. De kans is groot dat je dan sneller hulp krijgt. :) 

Oh ik had gister al een ticket in het engels geschreven maar ik zal ns in het nl proberen

 

Maar hoelang duurt het gemiddeld voor een bericht?

Link to comment
Delen op andere websites

59 minuten geleden, Badthings2u zei:

Maar hoelang duurt het gemiddeld voor een bericht?

 

Dit is verschillend. De ene keer krijg je dezelfde dag nog een reactie, de andere keer moet je een paar dagen wachten. Maar wanneer je in het Nederlands typt krijg je vaak al binnen 1 dag antwoord. Ik weet eigenlijk niet of Rockstar Support op zondag reageert. Dus misschien krijg je morgen pas antwoord. :P 

Link to comment
Delen op andere websites

5 uur geleden, PrioX zei:

 

Dit is verschillend. De ene keer krijg je dezelfde dag nog een reactie, de andere keer moet je een paar dagen wachten. Maar wanneer je in het Nederlands typt krijg je vaak al binnen 1 dag antwoord. Ik weet eigenlijk niet of Rockstar Support op zondag reageert. Dus misschien krijg je morgen pas antwoord. :P 

Ik heb al een heel gesprek gehad met een medewerker en niks lukte dus nu gaan ze mn acc reseten bedankt voor de hulp

Link to comment
Delen op andere websites

Op 24-3-2019 om 19:56, Badthings2u zei:

Ik heb al een heel gesprek gehad met een medewerker en niks lukte dus nu gaan ze mn acc reseten bedankt voor de hulp

 

Vervelend voor je. Kunnen ze nog wel je progressie zoals level en geld terugzetten?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...
  • 7 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...