Jump to content

[RDR2] Story DLC wensen


PrioX

Recommended Posts

Mocht er een Story DLC uitkomen voor Red Dead Redemption 2, iets waar wij waarschijnlijk allemaal op hopen, wat zijn dan jouw wensen? 

 

Ikzelf hoop op twee dingen. De eerste bevat spoilers dus vandaar de spoilertag. 

 

Spoiler

Een verhaal in Amerika ten tijden dat Dutch, Arthur, Micah, Javier en Bill in Guarma vastzitten. Het lijkt me wel interessant om te zien wat de rest van de bende op dat moment doet om te ontkomen van de Pinkertons. Sadie of Charles lijken me dan ideaal als hoofdpersonen. 

 

Een tweede wens is een remaster van de eerste Red Dead Redemption. Paar maanden geleden gingen er al geruchten rond dus wie weet... Hoewel Red Dead Redemption 2 fantastisch is heeft het eerste deel toch een speciale herinnering achtergelaten die ik nog eens zou willen herbeleven. 

 

Wat zijn jullie wensen? :) 

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou het heel fijn vinden als je kon op een legale manier terugkeren naar Guarma. Zodat je dan toch de Guarma dieren kan bestuderen en je compendium kan afmaken.

 

Bewerkt: door GTA_FUNPLAYER
Link to comment
Delen op andere websites

Mijn grootste wens momenteel is een remaster van het eerste deel. Ondanks dat RDR2 een fantastische game is, blijft de eerste nog steeds mijn favoriet en dus zou ik graag die game terug willen spelen met de huidige graphics.

 

Voor de rest weet ik niet zo goed wat voor uitbreiding ik wil zien op het verhaal van RDR2. Spoilers over het einde:

Spoiler

Misschien een verhaal rond Sadie als bounty hunter na het einde van RDR2. Het zou wel eens leuk zijn om een vrouw te spelen.

 

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...