Jump to content

Wie zou jij als radiohost willen?


Platypus

Recommended Posts

Radio is altijd al een belangrijk deel van GTA geweest en bij elke nieuwe GTA kijk ik vooral uit naar de verschillende radiozenders en de muziek. Maar waar radio is, zijn ook radiohosts en Rockstar heeft al regelmatig bekende personen ingehuurd om een host te spelen in GTA. Denk maar aan rockzangers zoals Kenny Loggins, Iggy Pop en Axl Rose (als Tommy 'The Nightmare' Smith), of andere bekende mensen zoals Karl Lagerfeld en Cara Delevingne.

Vandaar mijn vraag: Wie zou jij graag als radiohost willen in de volgende GTA?

 

Persoonlijk zou ik graag Bruce Dickinson van Iron Maiden willen. Ik ben grote fan van hem en hij heeft een goede stem voor radio. Hij heeft vroeger zelf ook een tijdje als radiohost gewerkt en heeft ook de typische Britse humor die de Houser broers in hun games steken, dus het zou een goede combinatie zijn denk ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Joe Rogan zou wel mooi zijn als interviewer op een praatstation zou wel mooi zijn.  Zijn stem zit schijnbaar al verstopt in GTA3 als een van de bellers op Chatterbox.

 

Hij schijnt al meer stemmen ook te hebben ingesproken zoals hij hier ook uitlegt:

 

 

Link to comment
Delen op andere websites

Howard Stern lijkt me ook mooi. 'k Heb weleens wat dingen van hem gezien die eigenlijk zo in GTA kunnen. Kan dat nu even niet meer terugvinden.

Daarnaast heeft ie ook een fijne stem, niet al te onbelangrijk.

 

'k Denk dat ie een soort hippie/rock zender moet krijgen. 

Bewerkt: door Nyltje
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...