Jump to content

Poker challenge


GTA_FUNPLAYER

Recommended Posts

Eigenlijk is dit een challenge die ingaat tegen de WET !! Want gokspelen zijn illegaal meestal en zet aan tot verslaving !!!

Nu goed, Ik begrijp NIETS van dat poker gedoe, heb nog nooit een pel idiote kaarten in mijn handen gehad en zal het ook nooit doen, helaas Rockstar VERPLICHT je weer tot gokken !!!

Hier heb ik de regels opgezocht want ik ken poker niet ( http://www.onlinepokerspelen.eu/html/beginners.html ) en nog steeds is het CHINEES voor mij.

 

Echt die challenge gezever hangt me vaak de strot uit !!!!!!!!!!!!

Link to comment
Delen op andere websites

49 minuten geleden, GTA_FUNPLAYER zei:

Eigenlijk is dit een challenge die ingaat tegen de WET !! Want gokspelen zijn illegaal meestal en zet aan tot verslaving !!!

Het is enkel illegaal als het om echt geld gaat, want hier niet het geval is.

 

50 minuten geleden, GTA_FUNPLAYER zei:

helaas Rockstar VERPLICHT je weer tot gokken !!!

Niemand verplicht je om de challenges te voltooien of om de minigames te spelen.

 

51 minuten geleden, GTA_FUNPLAYER zei:

Echt die challenge gezever hangt me vaak de strot uit !!!!!!!!!!!

Het zou handig zijn om wat duidelijker te zijn en erbij te zetten wat die challenge inhoudt, want zo kunnen we je makkelijker helpen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ze verplichten je wel om die challenge te voltooien want anders kan je nooit 100% halen.

 

Mijn duidelijker zijn, gewoon : ik begrijp helemaal niets van poker. Wat is de bedoeling? Wat moet je doen? Ik zie kaarten met getallen op, ik heb die link gelezen met de regels,

nog steeds is dat chinees "flush ???"  ""full house ?????" "pair ????" tja hoe moet ik dat verwoorden :)

21tigen is om het dichts bij het getal 21 zijn, patience is je kaarten onder elkaar op volgorde leggen,

poker is …….. huh?

Bewerkt: door GTA_FUNPLAYER
Link to comment
Delen op andere websites

Poker is alles behalve een kansspel. Tactiek en behendigheid is belangrijk om daadwerkelijk te winnen. Als je het tegen elkaar speelt en niet tegen een computer komt ook al snel bluffen erbij kijken. Alleen op kans win je poker niet snel.

 

Het gaat er om dat je samen met de kaarten die op tafel liggen in combinatie met de kaarten in je hand jij de hoogste combinatie hebt. Daarop kan je winnen.

Echter omdat je geld of fiches inzet kan je hierdoor het spel beinvloeden en net alsof doen dat jij goede kaarten in je hand hebt door bijvoorbeeld meer of minder in te zetten.


Vroeger speelde ik vaak dan ook poker met vrienden voor de leuk. Niet dus voor het geld. Voornamelijk met bluffen en onvoorspelbaarheid kwam ik relatief ver.

 

Ook in Red Dead Redemption valt poker op dezelfde manier te doen als je veel mensen tegen vrienden of in cafes spelen. Ik vind poker dan ook echt passen bij het western element van het spel.

 

Poker is daarbij er in vele varianten. In Red Dead Online zit gelukkig de meest gespeelde Texas Hold 'Em variant.

Wat daarbij helpt is als je zelf een lijstje bijhoudt van welke kaartcombinaties veel waard zijn. Dan hoef je het niet meteen alles uit je hoofd te leren.

 

Een goede manier om dit soort spellen te leren spelen is door het met vrienden te doen, maar de eerste ronden met open kaarten te spelen. Dan kan je elkaar tips en uitleg geven wat handig is en leer je van elkaar. Zo heb ik ook de, in mijn ogen, complexe bordspellen leren spelen omdat je in het begin nog wat hulp van andere krijgt.

 

Veel succes met deze challenge! :) 

Link to comment
Delen op andere websites

Heb intussen de challenge gedaan en nu is het Blackjack. Vraag me niet hoe ik het gedaan heb, gewoon gespeeld en elke maal 2 cent ingelegd en gewoon steeds op continue gedrukt en won vanzelf. Vraag me niet hoe of wat er gebeurde :D 

Met vrienden oefenen is enorm lastig :) ik heb 0.00000000000 vrienden in het echte leven maar ben er ook niet kwaad om :) hoe meer van dieren dan van mensen.

 

Zo zijn er nog 4 challenges die ik moet doen, zoals tomahawk 80feed smijten? Ik heb toevallig 73feed want hoe kan je nu in godsnaam weten hoever je zit? Er staat geen teller he.

Je doet tot rood bolletje nipt van wit en rood switcht op je slachtoffer en "hopen" dat het 80 feed is, wat bij mij niet zo was, 73. al ontelbare keren opnieuw gedaan.

En andere challenges zijn zo makkelijk dat je gewoon bv moet iets drinken en je bent erdoor om maar te zeggen

Link to comment
Delen op andere websites

25 minuten geleden, GTA_FUNPLAYER zei:

Zo zijn er nog 4 challenges die ik moet doen, zoals tomahawk 80feed smijten? Ik heb toevallig 73feed want hoe kan je nu in godsnaam weten hoever je zit? Er staat geen teller he.

Je doet tot rood bolletje nipt van wit en rood switcht op je slachtoffer en "hopen" dat het 80 feed is, wat bij mij niet zo was, 73. al ontelbare keren opnieuw gedaan.

En andere challenges zijn zo makkelijk dat je gewoon bv moet iets drinken en je bent erdoor om maar te zeggen

Dat is inderdaad blijven proberen tot je aan de aantal meters zit. Wat kan helpen is Dead Eye gebruiken zodat je eigenlijk altijd raak gooit. 

Link to comment
Delen op andere websites

Het is en blijft een GOKSPEL want je moet verplicht GELD inzetten !!!!!!!!!! Is irritant spel waardoor je massa geld kwijt bent !!!! Blijft aanzetten tot GOKKEN !!! Niets met vriendjes spelen !!!

heel die challenge mochten ze weglaten ! Niet iedereen is voor kansspelen !!!!

Blackjack nu, zen zo volgen nog 8 soorten miserie. Resultaat vergeet je 100% RDR 2 !!!!!!!!!!

 

 

Link to comment
Delen op andere websites

4 minuten geleden, GTA_FUNPLAYER zei:

Het is en blijft een GOKSPEL want je moet verplicht GELD inzetten !!!!!!!!!! Is irritant spel waardoor je massa geld kwijt bent !!!! Blijft aanzetten tot GOKKEN !!!

Het is nepgeld, geen echt geld, dus ik snap niet waar jij problemen ziet. Bovendien is het een 18+ game, waarbij de spelers volwassen genoeg zijn om dit in te zien.

Link to comment
Delen op andere websites

16 minuten geleden, Platypus zei:

Het is nepgeld, geen echt geld, dus ik snap niet waar jij problemen ziet. Bovendien is het een 18+ game, waarbij de spelers volwassen genoeg zijn om dit in te zien.

Als een 17 jarige crimineel wordt aangehouden gaat hij naar een JEUGDINSTELLING, omdat hij niet volwassen is ten tijde van zijn feiten !

17 jaar is ook volwassen genoeg zijn om dit in te zien !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe kan het toch altijd dat dit soort vragen uitlopen op een schreeuwpartij over correctheid in een game? Maar goed... :7 

 

Je hebt inderdaad tien gok challenges die je moet voltooien voor de 100%. Negen van de tien zijn niet heel moeilijk te halen, want er zijn genoeg trucjes om ze simpel en sneller te halen. Ik heb hier destijds nog wat tips vermeld. Als je nu al moeite hebt geduld op te brengen voor de eerste challenge, wacht dan maar tot je bij Gambler challenge 8 komt. 

 

Bij Gambler 8 moet je drie keer Blackjack winnen nadat je minstens drie keer een kaart hebt bij gevraagd (dus je moet drie keer met minstens vijf kaarten winnen). Deze challenge is op puur geluk gebaseerd. Ik ben er uren mee bezig geweest, verdeeld over een aantal dagen, voordat ik de challenge uiteindelijk behaald heb. Maak je borst maar nat. :P 

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...