Jump to content
PrioX

Bekijk een chronologische terugblik op de GTA III-era


643x0w.jpg.0e27d60d76f34f087779b4c557a0a39d.jpg

 

Het YouTube-kanaal Suggestive Gaming heeft recent een leuke video geüpload waarin zij de gebeurtenissen uit de GTA III-era in chronologische volgorde aan ons uitleggen. De video dient vooral als terugblik op een fantastische tijdperk, en het kanaal doet dit ook voor veel andere spellen. 

 

In de video worden ons eerst de gebeurtenissen uit GTA Vice City Stories uitgelegd, gevolgd door de gebeurtenissen uit GTA Vice City, San Andreas, Liberty City Stories, Advanced en GTA III. Het is vooral interessant om nog eens te zien hoe goed Rockstar Games deze spellen met elkaar gekoppeld heeft door verschillende gebeurtenissen met elkaar te linken, en personages te laten terugkeren. 

 

Binnenkort kunnen we een soortgelijke video verwachten over de GTA IV-era. Dan hebben we het natuurlijk over GTA IV, The Lost and Damned, The Ballad of Gay Tony, Chinatown Wars en GTA V. 

 

Welke verhaallijn uit de GTA III-era is jouw favoriet?

 

 

Bron: Suggestive Gaming

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Het beeld bij onze tekst.

 

De nostalgie ❤️ Ondanks dat deze spellen niet te vergelijken zijn met de hedendaagse, behoren ze nog altijd tot mijn favorieten, en kijk ik dit soort filmpjes nog altijd met veel plezier.

 

12 uur geleden, PrioX zei:

Welke verhaallijn uit de GTA III-era is jouw favoriet?

Goeie vraag. Er zijn er zo veel, en het is kiezen uit zovele goede lijnen. Als ik het weet zijn jullie de eerste die het horen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb altijd het verhaal uit LCS het meest gestroomlijnde gevonden. Het is relatief simpel en toch geeft het enige voldoening. Het spel en zijn controls is helaas niet meer zo speelbaar als jaren geleden, tot mijn eigen grote teleurstelling.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...