Jump to content

[GTAO] Grotti Brioso Ego Challenge - Hoofdtopic


ViX_EleCtriX

Recommended Posts

G.Brioso Ego Challenge (PS4)

 

Ego Chaser presents the TCL Grotti Brioso Ego Challenge. 32 landraces filled with lots of surprises. See these two playlists especially for training purposes.Dedicated to the Grotti Brioso R/A. Now you can prove yourself, the Grotti Brioso's got a big personality. How big is your Ego Chaser? 

 

"You favor light, compact versatile car design. You believe a hot hatch can be just as macho as a lumbering supercar. You describe yourself has having a "big personality". You know who you are. Just buy the damn car and get it over with." 

 

 

 

Make: Grotti
Name: Brioso R/A
Class: Compacts
Price: $155,000
Seats: 2
Part of: Cunning Stunts
Dealer:

Southern San Andreas

Super Autos

 

GTA Compacts

photo credit: gtav

 

 

Brioso R/A | GTA Wiki | FANDOM powered by Wikia


Quote

Fiats tuningtak heeft gedaan waar het goed in is: kleine funauto's nog plezieriger maken.

 

De Abarth 595 Competizione werd in 2011 voor het laatst geüpgraded, waarbij het 1.4 Tjet-blokje naar 160 pk en 230 Nm werd opgezweept. Daar kan nog wel wat meer uit gepeurd worden, dacht Abarth, en stopte het model nog eens 20 pk toe door een grotere Garrett-turbo te monteren. Daarmee heeft dat kleine stadsding van Fiat opeens 180 paardenkrachten bij een koppel van 250 Nm, dat beschikbaar is vanaf 2500 tpm. We hoeven u niet te vertellen dat zoiets sneller van zijn plek komt dan Ton Elias die een buffet gadeslaat. Met deze pk-injectie duurt de sprint van nul naar honderd 6,7 seconden, en ligt de topsnelheid op 225 km/u. (Bron)


Whats the big price?

Wat kan je winnen? 

Spoiler

3max.jpg

 

 

We racen in het weekend om 12:00. We doen dan een zogenaamde Ego Chase. Een Playlist van 4 races. Tijdsduur +/- 2 uur. Op zaterdag gaan we 4 landraces doen. Op zondag gaan we 4 crew GTA races doen. GTA-mode alles is toegestaan, help je crew of spreek af wie van jouw crew de beste kansen maakt en schakel de tegenstanders uit. Alles mag maar Stars ON, dus de politie komt achter je aan als je slachtoffers maakt.We racen 4 rondes elke race. We doen 4 races elke keer dat we een Ego Chase  doen.De Finales zijn uniek en zal bestaan uit race 31 en 32 en we doen dan 6 laps van elke race. Traffic is dan ON en Stars ON. We spelen de twee laatste races altijd in GTA-mode. (geen wegafzettingen dus verkeer van rechts heeft voorrang,...) Je mag helemaal zelf beslissen hoe je speelt. Je kunt dus jezelf aanmelden als crew met twee man. Of alleen als je dat wilt. Je mag ook als crew van vier meedoen. De GTA-races op zondag rijden we dan in principe in teams van twee. Je kunt zelf aangeven in de lobby of je driver of co-driver wilt zijn en met wie je in je team wil. Speel je alleen dan beslist dan weet je niet met wie je in een team komt als duo. Stap je uit de auto als co-driver dan ben je meteen driver van je eigen auto.


Lees de volgende drie Topics voor meer info:

 

 

Volg ook de facebook pagina voor het laatste nieuws:

 


 

Bewerkt: door ViX_EleCtriX
Cut and paste
Link to comment
Delen op andere websites

Aanmelden kun je vanaf 1 Mei 2019 zodra het aanmeldings-Topic gepost wordt.

 

Voor elke Ego Chase komt een speciaal Aanmeldings-Topic

 

Je kunt je Crew ook aanmelden door een email te sturen naar: aanmelden@egochallenge.nl

 

Coming Soon: www.egochallenge.nl website waar je je simpel kunt aanmelden via een online inschrijvingsformulier

Bewerkt: door ViX_EleCtriX
De website is bijna klaar,...
Link to comment
Delen op andere websites

@ViX_EleCtriX volgens mij heb je hier ontzettend veel tijd in gestoken, ik hoop oprecht dat het slaagt en een succes wordt. Ik heb helaas geen PS4, en zal hier ook niet aan deelnemen, maar ik ben erg benieuwd naar de beelden van de daadwerkelijke challenge.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat hoop ik ook. Speeltijd bedoel je, dus is het geen werk. Die creator is kinderspel. Je begint met wat rommelen en dan krijg je door hoe het wel moet. Dan wil je ook dat ze gezien en gereden worden dus vandaar dit plan. Intussen is de splinternieuwe website bijna klaar. :D We willen later ook Crew-Challenges gaan organiseren, niet alleen races. Om te starten heb ik de Brioso genomen want ik ben volgens mij een beetje verliefd op dat karretje. Crewmeetings zijn leuk, maar erg traag. Ik denk meer aan wekelijkse Crew Challenges. 

 

De eerste is dus in het weekend, 's middags. Maar ik kan me voorstellen dat er spelers juist in de avond willen spelen. Of zelfs 's nachts. Ik zit te denken om er een poll over te maken. Feit is dat ik nu naar mijn eigen agenda heb gekeken,... Buiten dat mag je natuurlijk ook gewoon die races bookmarken en zelf spelen.

 

Mochten andere mensen hier ideeen over hebben of aan willen geven dat ze graag op speciale tijden en datums iets georganiseerd willen hebben? Schrijf het hier dan in een reactie,...

 

Bewerkt: door ViX_EleCtriX
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...